Η Τοπική Αυτοδιοίκηση αν θέλει και μπορεί κάνει παπάδες ακόμα και σε δύσκολες συνθήκες. Είναι τις φορές εκείνες που καταφέρνει να ανεβάσει τον πήχη της ποιότητας ζωής των δημοτών. Κι αυτό είναι μια αδιαμφισβήτητη αλήθεια που έχει αποδειχθεί πολλές φορές μέσα στους τελευταίους αιώνες σε όλον τον κόσμο. Αν μάλιστα στην προσπάθεια αυτή δημιουργήσει κι ένα κλίμα δημοκρατίας, ελευθερίας, κατανόησης και σεβασμού στη γνώμη των δημοτών, τέτοιο που θα μπορούν αυτοί να παίρνουν μέρος ατομικά και συλλογικά στο δημόσιο βίο, τότε ανοίγει ο δρόμος προς την αυτοδιαχείριση. Αυτό στην πράξη σημαίνει ότι οι σημαντικές αποφάσεις συστηματικά συνδιαμορφώνονται κατόπιν συζητήσεων του Δήμου με εκείνο το ζωντανό κομμάτι του κόσμου που από κάτι φλέγεται. Σε τέτοιες φάσεις μαθαίνουμε από την Ιστορία ότι ανοίγουν όμορφοι ουρανοί που εμπνέουν και αγκαλιάζουν την πλειονότητα του λαού. Στο άλλο άκρο βρίσκουμε εκείνη η Τοπική Αυτοδιοίκηση που μπορεί να κατεβάζει τον πήχη και να μην πετυχαίνει όσα η εποχή και η κατάσταση επιτρέπουν. Κι αυτό συμβαίνει κάθε φορά που οι δημότες εκλέγουν Δημ.Αρχές που αποτελούνται από ανθρώπους καιροσκόπους, ανίκανους κι αδιάφορους για τις ανάγκες των δημοτών και που η μόνη τους πραγματική έννοια είναι το πως θα επωφεληθούν αυτοί και οι κολλητοί προστάτες τους/πελάτες τους από το αξίωμά τους. Για να προκύψει μια αξιόλογη Τοπική Αυτοδιοίκηση, μια προφανής προϋπόθεση είναι ο αγώνας αυτών που την ονειρεύονται και την θέλουν. Στον αγώνα αυτόν για μια καλύτερη ζωή στην πόλη πιστεύουμε ότι η σφαιρική ενημέρωση και η ανταλλαγή απόψεων μπορεί να βοηθήσει, πάντα φυσικά ως ένα βαθμό, μιας και στην τελική απόφαση επιδρούν πολλοί παράγοντες.
Αποφασίσαμε λοιπόν, να συνεισφέρουμε στη σωστή πληροφόρηση και στον καλό διάλογο, με σημείο αναφοράς τις δημοτικές και περιφερειακές εκλογές του Μαΐου 2019. Γι’αυτό καταλήξαμε να φτιάξουμε στη Σταγόνα ένα νέο θέμα για τις επερχόμενες εκλογές που θα το εγκαινιάσουμε σε λίγες μέρες. Στο θέμα αυτό, που θα βρίσκεται πάνω δεξιά στη σελίδα της Σταγόνας, θα αναρτούμε νέα, ανακοινώσεις, προκηρύξεις, συνεντεύξεις, προγράμματα και οτιδήποτε αφορά στη δράση των δημοτικών κινήσεων. Θα αναρτούμε όλα όσα συναντάμε στις αναζητήσεις μας στο διαδίχτυο κι όλα όσα μας στέλνετε εσείς με ημέιλ στο stagona4u@gmail.com Στο κέντρο θα έχουμε το Δήμο Κερατσινίου Δραπετσώνας, στο παράκεντρο το Δήμο Πειραιά και στην περιφέρεια αυτού του κύκλου τους υπόλοιπους δήμους του Πειραιά. Τέλος θα αναρτούμε και κάποιες ειδήσεις από την Ελλάδα κι απ’όλο τον κόσμο. Ειδήσεις σχετικές με την Τοπική Αυτοδιοίκηση που τις βρήκαμε ενδιαφέρουσες. Θεωρείται αυτονόητο ότι ο κάθε αναγνώστης θα μπορεί να σχολιάζει όλα τα άρθρα που θα υπάρχουν σ’αυτό το νέο θέμα. Θα υπάρχει όμως και μια έξτρα προσφορά. Λίγες μέρες μετά από την πρώτη ανάρτηση θα προσθέσουμε ένα ειδικό χώρο όπου ο κάθε επισκέπτης θα μπορεί να καταθέτει την άποψή του για τις επερχόμενες εκλογές, με μια μόνο υποχρέωση. Να τηρεί τα στοιχειώδη της δεοντολογίας για την καλή δημοσιογραφία. Περίπου σε έξι μήνες από σήμερα θα μάθουμε από την τηλεόραση και τα δίχτυα τα αποτελέσματα αυτών των εκλογών. Έχουμε λοιπόν καιρό για να φτιάξουμε με τη βοήθειά σας ένα καλό θέμα στην ιστοσελίδα μας. Ένα θέμα, που στο μέτρο των δυνατοτήτων μας, θέλουμε πολύ να συμβάλλει, πέρα από την έγκυρη ενημέρωση και σε ένα καλό προεκλογικό διάλογο.
Προσφέροντας βήμα γι’αυτό σε εκείνους τους πολίτες που θέλουν με ευθυκρισία και τόλμη να φωτίσουν τις παρεμβάσεις και τις θέσεις των υποψηφίων συνδυασμών και με τις κατανοητές προτάσεις τους να πάνε τα πράματα πιο ψηλά και πιο βαθιά. Στόχος μας; Το καλύτερο για μας είναι να κερδίσουν την υποστήριξη των ψηφοφόρων εκείνοι οι συνδυασμοί που οι επικεφαλής τους θα καταφέρουν να πείσουν ότι θα είναι εγγυητές εφικτών προγραμμάτων που με σαφήνεια και επάρκεια θα στοχεύουν στο κοινό καλό όλων μας. Υποψήφιοι δήμαρχοι που θα μας πείσουν ότι έχουν τα φόντα για να λύνουν αρχαία και καινοφανή προβλήματα και ότι γι'αυτό θα μπορούν να συζητούν και να συνεργάζονται ισότιμα με στόχο να συνθέτουν απόψεις. Δήμαρχοι που την όποια κριτική θα την εισπράττουν ως μια ευκαιρία να ψάχνουν μήπως, σαν ανθρωποι κι αυτοί, κάνουν λάθη. Αν μάλιστα θα μπορούν να βελτιώνονται αναγνωρίζοντας αμέλειες, αβλεψίες και λάθη και αναλαμβάνοντας την ευθύνη όταν κάτι πάει στραβά, τότε ακόμα καλύτερα για όλους μας. Και τι ωραία θα’ναι να εκλεγούν ως δημοτικοί σύμβουλοι εκείνοι οι ανοιχτόμυαλοι συμπολίτες μας που θα μας πείσουν ότι έχουν την όρεξη και τις ικανότητες να φέρνουν εις πέρας αυτό που τους αναλογεί. Έτσι ώστε η ανιδιοτελής προσφορά τους να έχει ως αποτέλεσμα να προκύψουν Πόλεις αναβράζουσες και ζωντανές με Δήμους εύκρατους και υγιεινούς κήπους στους οποίους θα ανθίζει ότι καλύτερο κρύβουν οι δημότες τους, δίνοντας ταυτόχρονα ώθηση για να δημιουργούν ισχυρούς ανθρώπινους δεσμούς αναμεταξύ τους.

Δημοτικές και Περιφερειακές Εκλογές

  • 1
  • 2
Prev Next

23-05-2019 Λάκης Ιγνατιάδης

Βρεττάκος ξανά, αλλά με μικρότερη χαρά;

Βρεττάκος ξανά, αλλά με μικρότερη χαρά;

Το έχω αποφασίσει εδώ και καιρό. Βρεττάκο θα ψηφίσω ξανά. Όχι όμως με την παλιά προσμονή. Και καθ'όδόν προς τις εκλογές άλλη υποψηφιότητα τόσο ελκυστική για μένα δεν προέκυψε τελικά...

22-05-2019 Λάκης Ιγνατιάδης

Η αγαπητή κι εργατική Ανθή Γουρουντή υποψήφια Περιφερειακή Σύμβουλος Πειραιά με τη «Λαϊκή Συσπείρωση»

Η αγαπητή κι εργατική Ανθή Γουρουντή υποψήφια Περιφερειακή Σύμβουλος Πειραιά με τη «Λαϊκή Συσπείρωση»

Του Παναγιώτη Μήλα Σε τέσσερις εβδομάδες, την Κυριακή 26 Μαΐου 2019, εκτός από τις Ευρωεκλογές, έχουμε και τις Αυτοδιοικητικές (Δημοτικές, Περιφερειακές) Εκλογές. Το έντυπο υλικό που κυκλοφορεί σχηματίζει «βουνά» χαρτιού, έτσι σε μια βόλτα...

21-05-2019 Ομάδα διαχείρισης

Συνεντεύξεις 4 υποψηφίων δημάρχων Πειραιά - Βλαχάκου, Μώραλη, Μπελαβίλα και Διαβολάκη

Συνεντεύξεις 4 υποψηφίων δημάρχων Πειραιά - Βλαχάκου, Μώραλη, Μπελαβίλα και Διαβολάκη

Οι υποψήφιοι δήμαρχοι στον Πειραιά είναι οι εξής επτά:  Βλαχάκος Νίκος με τον συνδυασμό "Πειραιάς Πόλη Πρότυπο", που υποστηρίζεται από τη Νέα Δημοκρατία, Δεμέστιχας Γρηγόρης με τον συνδυασμό "Ελληνική Αυγή για...

19-05-2019 Ομάδα διαχείρισης

Όλες οι απαντήσεις των 6 υποψήφιων δημάρχων και στις 15 ερωτήσεις των τοπικών ιστοσελίδων Δραπετσίνι + Σταγόνα

Όλες οι απαντήσεις των 6 υποψήφιων δημάρχων και στις 15 ερωτήσεις των τοπικών ιστοσελίδων Δραπετσίνι + Σταγόνα

Από τις 8 έως τις 14 Μαΐου αναρτήσαμε τις απαντήσεις 6 (Δαβγιώτη, Δατσέρη, Καλαμαράς, Καλούσης, Καμάς και Τσιρίδης) από τους 9 υποψήφιους δημάρχους στο Κερατσίνι Δραπετσώνα, απαντήσεις στις ερωτήσεις που...

18-05-2019 Λάκης Ιγνατιάδης

Οι Άφοβες Πόλεις της δημοκρατικής συμμετοχής, αφιερωμένο εξαιρετικά σε όλους τους ψηφοφόρους

Οι Άφοβες Πόλεις της δημοκρατικής συμμετοχής, αφιερωμένο εξαιρετικά σε όλους τους ψηφοφόρους

Της Χαράς Κούκη: Για τις Άφοβες Πόλεις, η ριζοσπαστική δημοκρατική συμμετοχή όλων δεν είναι απλά το μέσο για να επιτευχθεί ο στόχος της κοινοτικής αυτοδιοίκησης, αλλά ο ίδιος ο στόχος...

16-05-2019 Ομάδα διαχείρισης

Έκπληξη... η 16η ερώτηση δύο μόνο υποψηφίων δημάρχων και οι απαντήσεις τους

Έκπληξη... η 16η ερώτηση δύο μόνο υποψηφίων δημάρχων και οι απαντήσεις τους

Στο αρχικό κείμενο με τις 15 ερωτήσεις μας (Δραπετσίνι + Σταγόνα) που είχαμε αποστείλει στα μέσα Απριλίου σε όλους τους υποψήφιους δημάρχους της πόλης μας, τους είχαμε προτείνει, αν το...

16-05-2019 Ομάδα διαχείρισης

Που ψηφίζετε, πότε, ποιοι και πόσους σταυρούς σε κάθε μία από τις τέσσερις κάλπες

Που ψηφίζετε, πότε, ποιοι και πόσους σταυρούς σε κάθε μία από τις τέσσερις κάλπες

Ο πρώτος γύρος για τις Εκλογές 2019 είναι την Κυριακή 26 Μαΐου 2019, από τις 07:00 το πρωί ως τις 19:00 το απόγευμα. Το υπουργείο Εσωτερικών ανέπτυξε ιστοσελίδα όπου οι...

15-05-2019 Λάκης Ιγνατιάδης

Τα δωράκια της υφυπουργού Προστασίας του Πολίτη Παπακώστα στον υποψήφιο δήμαρχο Καμπούρη Φίλιππο

Τα δωράκια της υφυπουργού Προστασίας του Πολίτη Παπακώστα στον υποψήφιο δήμαρχο Καμπούρη Φίλιππο

Στη φωτογραφία αριστερά που συνοδεύει το άρθρο μας, η γυναίκα, για όσους δεν την γνωρίζουν, είναι η Αικατερίνη Παπακώστα (Πειραιάς, 1961), υφυπουργός της Προστασίας του Πολίτη της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ και...

14-05-2019 Ομάδα διαχείρισης

Οι απαντήσεις των έξι υποψηφίων δημάρχων στις 13η και 14η και 15η ερώτηση από τις 15 των τοπικών ιστοσελίδων Δραπετσίνι+Σταγόνα

Οι απαντήσεις των έξι υποψηφίων δημάρχων στις 13η και 14η και 15η ερώτηση από τις 15 των τοπικών ιστοσελίδων Δραπετσίνι+Σταγόνα

Η πρώτη κοινή παρέμβαση στις επερχόμενες δημοτικές εκλογές του Μαΐου ’19 των Δραπετσίνι + Σταγόνα ήταν οι συνεντεύξεις που πήραμε τον χειμώνα από τους υποψήφιους δημάρχους με 5 γενικές ερωτήσεις. Η δεύτερη, η ανοιξιάτικη, είναι...

13-05-2019 Ομάδα διαχείρισης

Οι απαντήσεις των έξι υποψηφίων δημάρχων στην 11η και 12η ερώτηση από τις 15 των τοπικών ιστοσελίδων Δραπετσίνι+Σταγόνα

Οι απαντήσεις των έξι υποψηφίων δημάρχων στην 11η και 12η ερώτηση από τις 15 των τοπικών ιστοσελίδων Δραπετσίνι+Σταγόνα

Η πρώτη κοινή παρέμβαση στις επερχόμενες δημοτικές εκλογές του Μαΐου ’19 των Δραπετσίνι + Σταγόνα ήταν οι συνεντεύξεις που πήραμε τον χειμώνα από τους υποψήφιους δημάρχους με 5 γενικές ερωτήσεις. Η...

12-05-2019 Ομάδα διαχείρισης

Οι απαντήσεις των έξι υποψηφίων δημάρχων στην 9η και 10η ερώτηση από τις 15 των τοπικών ιστοσελίδων Δραπετσίνι+Σταγόνα

Οι απαντήσεις των έξι υποψηφίων δημάρχων στην 9η και 10η ερώτηση από τις 15 των τοπικών ιστοσελίδων Δραπετσίνι+Σταγόνα

Η πρώτη κοινή παρέμβαση στις επερχόμενες δημοτικές εκλογές του Μαΐου ’19 των Δραπετσίνι + Σταγόνα ήταν οι συνεντεύξεις που πήραμε τον χειμώνα από τους υποψήφιους δημάρχους με 5 γενικές ερωτήσεις...

11-05-2019 Ομάδα διαχείρισης

Οι υποψήφιοι δημοτικοί σύμβουλοι και των εννιά συνδυασμών του Δήμου Κερατσινίου Δραπετσώνας που θα πάρουν μέρος στις εκλογές του Μαΐου

Οι υποψήφιοι δημοτικοί σύμβουλοι και των εννιά συνδυασμών του Δήμου Κερατσινίου Δραπετσώνας που θα πάρουν μέρος στις εκλογές του Μαΐου

Οι σύμβουλοι των συνδυασμών αναφέρονται όπως εγκρίθηκαν από το Πολυμελές Πρωτοδικείο Πειραιώς στις 11.5.19 Θα κάνουμε ακόμα μία ανάρτηση με τους υποψήφιους συμβούλους όσων συνδυασμών αναρτήσουν τους δικούς τους με σύνδεσμο...

11-05-2019 Ομάδα διαχείρισης

Οι απαντήσεις των έξι υποψηφίων δημάρχων στην 7η και 8η ερώτηση από τις 15 των τοπικών ιστοσελίδων Δραπετσίνι+Σταγόνα

Οι απαντήσεις των έξι υποψηφίων δημάρχων στην 7η και 8η ερώτηση από τις 15 των τοπικών ιστοσελίδων Δραπετσίνι+Σταγόνα

Η πρώτη κοινή παρέμβαση στις επερχόμενες δημοτικές εκλογές του Μαΐου ’19 των Δραπετσίνι + Σταγόνα ήταν οι συνεντεύξεις που πήραμε τον χειμώνα από τους υποψήφιους δημάρχους με 5 γενικές ερωτήσεις...

10-05-2019 Ομάδα διαχείρισης

Οι απαντήσεις των έξι υποψηφίων στην 5η και 6η ερώτηση από τις 15 των τοπικών ιστοσελίδων Δραπετσίνι+Σταγόνα

Οι απαντήσεις των έξι υποψηφίων στην 5η και 6η ερώτηση από τις 15 των τοπικών ιστοσελίδων Δραπετσίνι+Σταγόνα

Η πρώτη κοινή παρέμβαση στις επερχόμενες δημοτικές εκλογές του Μαΐου ’19 των Δραπετσίνι + Σταγόνα ήταν οι συνεντεύξεις που πήραμε τον χειμώνα από τους υποψήφιους δημάρχους με 5 γενικές ερωτήσεις...

09-05-2019 Ομάδα διαχείρισης

Η 3η και η 4η απάντηση των έξι υποψήφιων που απάντησαν στις 15 ερωτήσεις των τοπικών ιστοσελίδων Δραπετσίνι + Σταγόνα

Η 3η και η 4η απάντηση των έξι υποψήφιων που απάντησαν στις 15 ερωτήσεις των τοπικών ιστοσελίδων Δραπετσίνι + Σταγόνα

Η πρώτη κοινή παρέμβαση στις επερχόμενες δημοτικές εκλογές του Μαΐου ’19 των Δραπετσίνι + Σταγόνα ήταν οι συνεντεύξεις που πήραμε τον χειμώνα από τους υποψήφιους δημάρχους με 5 γενικές ερωτήσεις...

08-05-2019 Λάκης Ιγνατιάδης

Μια βασική επιλογή που ανεβάζει την ποιότητα του προεκλογικού αγώνα είναι το να "παίζουν" οι δημοτικές κινήσεις με ανοιχτά χαρτιά

Μια βασική επιλογή που ανεβάζει την ποιότητα του προεκλογικού αγώνα είναι το να "παίζουν" οι δημοτικές κινήσεις με ανοιχτά χαρτιά

Όσοι υποστηρίζουν αυτούς τους 6 συνδυασμούς που μπήκαν στον κόπο και απάντησαν, πέρα από τους όποιους προσωπικούς και πολιτικούς λόγους που το κάνουν αυτό, θεωρούμε ότι ένας λόγος για τον...

08-05-2019 Ομάδα διαχείρισης

Οι απαντήσεις των έξι υποψήφιων που απάντησαν στις 15 ερωτήσεις των τοπικών ιστοσελίδων Δραπετσίνι + Σταγόνα

Οι απαντήσεις των έξι υποψήφιων που απάντησαν στις 15 ερωτήσεις των τοπικών ιστοσελίδων Δραπετσίνι + Σταγόνα

Η πρώτη κοινή παρέμβαση στις επερχόμενες δημοτικές εκλογές του Μαΐου ’19 των Δραπετσίνι + Σταγόνα ήταν οι συνεντεύξεις που πήραμε τον χειμώνα από τους υποψήφιους δημάρχους με 5 γενικές ερωτήσεις...

07-05-2019 Ομάδα διαχείρισης

Ξεχωριστό κοινοτικό ψηφοδέλτιο στην Α' κοινότητα Πειραιά :«ΕΝΕΡΓΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ - ΟΧΙ ΛΙΜΑΝΙ ΣΤΗΝ ΠΕΙΡΑΪΚΗ!»

Ξεχωριστό κοινοτικό ψηφοδέλτιο στην Α' κοινότητα Πειραιά :«ΕΝΕΡΓΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ - ΟΧΙ ΛΙΜΑΝΙ ΣΤΗΝ ΠΕΙΡΑΪΚΗ!»

Θέλουμε να είμαστε όχι μόνο ενεργοί αλλά και αποτελεσματικοί! Ο νέος θεσμός των Κοινοτικών Εκλογών δίνει δύναμη στους πολίτες να ενεργούν και να επιλύουν τα προβλήματα στην κάθε γειτονιά, προβλήματα που...

06-05-2019 Ομάδα διαχείρισης

Οι υποψήφιοι δημοτικοί σύμβουλοι πέντε από τις εννιά παρατάξεις του δήμου Κερατσινίου Δραπετσώνας

Οι υποψήφιοι δημοτικοί σύμβουλοι πέντε από τις εννιά παρατάξεις του δήμου Κερατσινίου Δραπετσώνας

Ξεκίνησαν οι δημοτικές κινήσεις Κερατσινίου Δραπετσώνας να κοινοποιούν τους υποψήφιους δημοτικούς συμβούλους τους. Είναι αυτονόητο πως μια καλή ομάδα υποψηφιοτήτων που συγκροτείται από συνδημότες μας που για διάφορους λόγους έχουν...

04-05-2019 Ομάδα διαχείρισης

Ανακοίνωση της «ΕΚΤΟΣ ΠΛΑΙΣΙΟΥ» Αριστερής Ανατρεπτικής Παρέμβασης για τη ρατσιστική-φασιστική παρουσία του υποψήφιου δήμαρχου Φ.Καμπούρη

Ανακοίνωση της «ΕΚΤΟΣ ΠΛΑΙΣΙΟΥ» Αριστερής Ανατρεπτικής Παρέμβασης για τη ρατσιστική-φασιστική παρουσία του υποψήφιου δήμαρχου Φ.Καμπούρη

Από την ιδρυτική μας διακήρυξη με σαφήνεια και με αιχμηρό τρόπο διατυπώσαμε ότι συστατικό στοιχείο της συλλογικότητάς μας είναι η πάλη ενάντια στον φασισμό, τον ρατσισμό και τον εθνικισμό, με...

03-05-2019 Λάκης Ιγνατιάδης

Σχολιάζοντας τα σχετικά με το εξώδικο του υποψήφιου  Π. Διαλινάκη για τις αφίσες του δημάρχου Χρ. Βρεττάκου και την απάντησή του

Σχολιάζοντας τα σχετικά με το εξώδικο του υποψήφιου Π. Διαλινάκη για τις αφίσες του δημάρχου Χρ. Βρεττάκου και την απάντησή του

Δεν ξέρω από που αντλώ την αισιόδοξη  βεβαιότητα πως μετά από κάποια χρόνια όποιος μάθει τα σχετικά με τις αφίσες που αναρτήθηκαν στο δήμο Κερατσινίου Δραπετσώνας εν όψει της προεκλογικής...

03-05-2019 Λάκης Ιγνατιάδης

Νίκος Μπελαβίλας: Πως το λιμάνι του Πειραιά μπορεί ν'αρχίσει να πετάει για το καλό του κόσμου

Νίκος Μπελαβίλας: Πως το λιμάνι του Πειραιά μπορεί ν'αρχίσει να πετάει για το καλό του κόσμου

Ο Πειραιάς είναι πλέον το δεύτερο λιμάνι της Μεσογείου και σύντομα το έκτο σε μέγεθος της Ευρώπης. Οι μεταφορές εμπορευμάτων είναι το δυνατό του χαρτί. Ακολουθεί η ακτοπλοΐα, τελευταία η...

02-05-2019 Ομάδα διαχείρισης

Το προεκλογικό φυλλάδιο του Άλλου Δρόμου με τον υποψήφιο δήμαρχο Χρήστο Βρεττάκο

Το προεκλογικό φυλλάδιο του Άλλου Δρόμου με τον υποψήφιο δήμαρχο Χρήστο Βρεττάκο

 Το προεκλογικό φυλλάδιο της Δημοτικής Κίνησης  "Αλλος δρόμος" που αναρτήθηκε στο fb. Σ'αυτό θα βρείτε αναφορές σε ότι η Δημ.Αρχή του Χρήστου Βρεττάκου θεωρεί ως πιο σημαντικά από όσα πραγματοποίησε στα...

02-05-2019 Λάκης Ιγνατιάδης

Για τα ζώα (4.5) και για την ανακύκλωση (3.5) συζητούν οι δημότες στις συναντήσεις του "Πειραιάς για όλους"

Για τα ζώα (4.5) και για την ανακύκλωση (3.5) συζητούν οι δημότες στις συναντήσεις του "Πειραιάς για όλους"

Η δημ.παράταξη "Πειραιάς για όλους" με υποψήφιο δήμαρχο τον Νίκο Μπελαβίλα, ανάμεσα στις ενέργειες που επιλέγει για να διεξάγει τον προεκλογικό της αγώνα είναι οι συζητήσεις που οργανώνει κάθε φορά...

01-05-2019 Λάκης Ιγνατιάδης

Οι 12 θέσεις του "ΠΕΙΡΑΙΑΣ για όλους" και του υποψήφιου δημάρχου Νίκου Μπελαβίλα

Οι 12 θέσεις του "ΠΕΙΡΑΙΑΣ για όλους" και του υποψήφιου δημάρχου Νίκου Μπελαβίλα

Φίλες και Φίλοι, Συνταξιδιώτισσες και Συνταξιδιώτες, Αυτές είναι συμπυκνωμένες οι δώδεκα θέσεις του #pireas4all. Τις απλώσαμε κατά τη διάρκεια των τελευταίων μηνών. Ορίσαμε την ατζέντα των εκλογών. Τις επόμενες τέσσερεις εβδομάδες θα ανοίξουμε-με...

25-04-2019 Λάκης Ιγνατιάδης

Οι 15 ερωτήσεις στους υποψήφιους δημάρχους των Δραπετσίνι + Σταγόνα και μια ιδέα ακόμα για τον προεκλογικό αγώνα

Οι 15 ερωτήσεις στους υποψήφιους δημάρχους των Δραπετσίνι + Σταγόνα και μια ιδέα ακόμα για τον προεκλογικό αγώνα

Χθες είδαμε στους δρόμους τις αφίσες κι άλλων υποψηφίων δημάρχων (νόμιμες; παρανόμες; θα δείξει;), πλην του νυν, που αγέρωχες μες την μοναξιά τους έλαμπαν επί ένα περίπου μήνα. Και με...

24-04-2019 Ομάδα διαχείρισης

2η διανομή κάδων κομποστοποίησης στους κατοίκους από τον Δήμο Λεβαδέων και η ενεργειακή κοινότητα του δήμου Κοζάνης

2η διανομή κάδων κομποστοποίησης στους κατοίκους από τον Δήμο Λεβαδέων και η ενεργειακή κοινότητα του δήμου Κοζάνης

Πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 22 Απριλίου 2019 στο Συνεδριακό Κέντρο “Χρήστος Παλαιολόγος” με επιτυχία η εκδήλωση για τη 2η δωρεάν διανομή κάδων κομποστοποίησης οικιακών απορριμμάτων. Παρόντες ήταν ο Αντιδήμαρχος Καθημερινότητας, Καθαριότητας, Περιβάλλοντος, Πολιτικής Προστασίας, Διαχείρισης...

22-04-2019 Ομάδα διαχείρισης

Τι υποστηρίζουν οι Πειραιώτες για τα καθημερινά τους προβλήματα, έρευνα του συνδυασμού "Πειραιάς για όλους"

Τι υποστηρίζουν οι Πειραιώτες για τα καθημερινά τους προβλήματα, έρευνα του συνδυασμού "Πειραιάς για όλους"

Ανεπαρκής πρόσβαση στους δημόσιους χώρους για τα άτομα με αναπηρία, κακή κατάσταση των οδοστρωμάτων, μη υλοποίηση της ανακύκλωσης από τον δήμο. Αυτά είναι μερικά από τα προβλήματα που εντοπίζουν οι...

22-04-2019 Ομάδα διαχείρισης

Η ομιλία του υποψήφιου δημάρχου Παντελή Καμά στις 21.4 στη Δραπετσώνα

Η ομιλία του υποψήφιου δημάρχου Παντελή Καμά στις 21.4 στη Δραπετσώνα

Φίλες και φίλοι,  Η σημερινή μας παρουσία στην Δραπετσώνα έχει ένα διπλό συμβολισμό.  Ξεκινάμε την ανοικτή διαδικασία διαλόγου με τους συμπολίτες  μας από την ιστορική πόλη της Δραπετσώνας.  Συμβολίζουμε την απόφαση μας να...

18-04-2019 Ομάδα διαχείρισης

Ακρίτας Καλούσης: Επιδιώκουμε την εκλογή μας κυρίως για να μπορέσουμε να εκφράσουμε τον κόσμο των κινημάτων αλλά δεν μένουμε εκεί

Ακρίτας Καλούσης: Επιδιώκουμε την εκλογή μας κυρίως για να μπορέσουμε να εκφράσουμε τον κόσμο των κινημάτων αλλά δεν μένουμε εκεί

Ο Ακρίτας Καλούσης είναι ο υποψήφιος δήμαρχος της "ΕΚΤΟΣ ΠΛΑΙΣΙΟΥ" Αριστερή - Ανατρεπτική - Παρέμβαση σε Κερατσίνι - Δραπετσώνα, που σε σχέση με τους άλλους συνδυασμούς άργησε να δηλώσει την συμμετοχή...

16-04-2019 Ομάδα διαχείρισης

"Εκτός Πλαισίου": επικοινωνήστε μαζί μας στους συνδέσμους ....

"Εκτός Πλαισίου": επικοινωνήστε μαζί μας στους συνδέσμους ....

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ: Με μικρές οικονομικές δυνατότητες, αλλά με πείσμα και μεράκι προσπαθούμε να “διαρρήξουμε” το επικοινωνιακό τείχος που προσπαθεί να στηθεί και στην πόλη απο τις καθεστωτικές παρατάξεις και τα...

15-04-2019 Λάκης Ιγνατιάδης

Εσείς τι λέτε, ο "Άλλος δρόμος" πέρασε από το Καστράκι της Δραπετσώνας;

Εσείς τι λέτε, ο "Άλλος δρόμος" πέρασε από το Καστράκι της Δραπετσώνας;

Και πέρασε και δεν πέρασε, κατά τη γνώμη μου φυσικά. Και εξηγούμαι.  Το Καστράκι επί της Κανάρη, είναι μία έκταση 20 στρεμμάτων, στην άκρη της Δραπετσώνας. Βρίσκεται ανάμεσα στον αρχαιολογικό χώρο...

12-04-2019 Ομάδα διαχείρισης

Χρήστος Βρεττάκος: Επί της θητείας μας έγιναν περισσότερα έργα απ'όσα έγιναν από τις τελευταίες δημ.αρχές μαζί

Χρήστος Βρεττάκος: Επί της θητείας μας έγιναν περισσότερα έργα απ'όσα έγιναν από τις τελευταίες δημ.αρχές μαζί

Οδεύοντας προς το τέλος του πρώτου κύκλου μας, που αφορά στις δημοτικές εκλογές του Μαΐου '19, έχουμε την συνέντευξη που μας παραχώρησε ο απερχόμενος δήμαρχος Κερατσινίου Δραπετσώνας Χρήστος Βρεττάκος, ο...

10-04-2019 Λάκης Ιγνατιάδης

Τα 4 υστερόγραφα του Νίκου Χάνου και τα σχόλια των υποψηφίων για την διαπαραταξιακή που έγινε δεν έγινε, ένας θεός ξέρει

Τα 4 υστερόγραφα του Νίκου Χάνου και τα σχόλια των υποψηφίων για την διαπαραταξιακή που έγινε δεν έγινε, ένας θεός ξέρει

Σ.Δ: Εννοείται ότι συμφωνούμε με τα 4 υστερόγραφα του Νίκου Χάνου. Είναι θλιβερό πάντως που 6 βδομάδες πριν τις εκλογές δεν έχει ξεκινήσει ο διάλογος για τα μεγάλα θέματα της...

08-04-2019 Ομάδα διαχείρισης

Ανακοίνωση της "Εκτός Πλαισίου" για τα πανό και τις αφισοκολλήσεις του προεκλογικού αγώνα

Ανακοίνωση της "Εκτός Πλαισίου" για τα πανό και τις αφισοκολλήσεις του προεκλογικού αγώνα

Σχόλιο-ανακοίνωση της  Αριστερής Ανατρεπτικής Παρέμβασης Κερατσινίου-Δραπετσώνας "Εκτός Πλαισίου" σχετικά με τον …θόρυβο που προκλήθηκε στην πόλη λόγω της ανάρτησης πανό σε κεντρικά σημεία από την απερχόμενη διοικούσα δημοτική παράταξη.

08-04-2019 Ομάδα διαχείρισης

Συγκλήθηκε η Διαπαραταξιακή Επιτροπή Δήμου Κερατσινίου Δραπετσώνας με θέμα τον προεκλογικό αγώνα

Συγκλήθηκε η Διαπαραταξιακή Επιτροπή Δήμου Κερατσινίου Δραπετσώνας με θέμα τον προεκλογικό αγώνα

Δελτίο Τύπου Κερατσινίου Δραπετσώνας:Συγκλήθηκε σήμερα, μετά από πρόσκληση του δημάρχου Κερατσινίου- Δραπετσώνας και όπως ρητά ο νόμος ορίζει, η διαπαραταξιακή επιτροπή (παρά το γεγονός ότι έξι υποψήφιοι δήμαρχοι υποστηρίζουν το...

07-04-2019 Ομάδα διαχείρισης

Για την περιοχή της Ανάπλασης, από το πρόγραμμα του υποψήφιου δήμαρχου Κερατσινίου Δραπετσώνας Γιώργου Τσιρίδη

Για την περιοχή της Ανάπλασης, από το πρόγραμμα του υποψήφιου δήμαρχου Κερατσινίου Δραπετσώνας Γιώργου Τσιρίδη

ΑΞΙΖΟΥΜΕ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ Η περιοχή όπως είναι σήμερα με τα Λιπάσματα κατεδαφισμένα Η περιοχή με τα Λιπάσματα πριν την κατεδάφιση    ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΡΑΜΕΝΕΣ ΟΙ ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΜΑΣΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΑΝΑΠΤΥΧΘΟΥΝ

05-04-2019 Ομάδα διαχείρισης

Ματσόγλου, ο πρώτος και μοναδικός κομμουνιστής δήμαρχος στην Τουρκία

Ματσόγλου, ο πρώτος και μοναδικός κομμουνιστής δήμαρχος στην Τουρκία

Την είσοδο στη μέχρι πρότινος έδρα του, στο δημαρχείο του ορεινού Οβατζικ στα βάθη της Ανατολίας, κοσμούσε ένα πορτρέτο του Καρλ Μαρξ. Τους τελευταίους μήνες, προστέθηκε κι ένα τεράστιο πανό...

04-04-2019 Ομάδα διαχείρισης

Ο Ακρίτας Καλούσης της "Εκτός πλαισίου", ο 9ος υποψήφιος δήμαρχος στο Κερατσίνι Δραπετσώνα

Ο Ακρίτας Καλούσης της "Εκτός πλαισίου", ο 9ος υποψήφιος δήμαρχος στο Κερατσίνι Δραπετσώνα

Τη Δευτέρα 01/4/19, στο δημοτικό θέατρο Α.Σαμαράκης πραγματοποιήθηκε η συνέλευση της νεοσύστατης συλλογικότητας «ΕΚΤΟΣ ΠΛΑΙΣΙΟΥ-Αριστερή Ανατρεπτική Παρέμβαση σε Κερατσίνι-Δραπετσώνα».  Το θέμα της συνέλευσης ήταν η αναζήτηση του τρόπου παρέμβασης στις επικείμενες δημοτικές εκλογές.  Η...

03-04-2019 Ομάδα διαχείρισης

Επιστολή 6 υποψηφίων δημάρχων Κερατσινίου Δραπετσώνας για τη συγκρότηση διαπαραταξιακής επιτροπής

Επιστολή 6 υποψηφίων δημάρχων Κερατσινίου Δραπετσώνας για τη συγκρότηση διαπαραταξιακής επιτροπής

Δημοσιεύτηκε κοινή επιστολή υποψηφίων Δημάρχων του Δήμου Κερατσινίου-Δραπετσώνας, εκτός του Γ. Καλαμαρά,  με την οποία απαντούν στο κάλεσμα του δήμου  στη συνεδρίαση για συγκρότηση διαπαραταξιακής επιτροπής τη Δευτέρα 8/04/2018. Με την επιστολή ζητούν την άμεση σύγκληση έκτακτου...

02-04-2019 Ομάδα διαχείρισης

Ο Παντελής Καμάς ζητάει από τον δήμαρχο να απομακρύνει τις αφίσες του Άλλου Δρόμου "Ένας από εμάς - Χρήστος Βρεττάκος"

Ο Παντελής Καμάς ζητάει από τον δήμαρχο να απομακρύνει τις αφίσες του Άλλου Δρόμου "Ένας από εμάς - Χρήστος Βρεττάκος"

Κατέθεσα αίτημα προς το Δήμαρχο της πόλης κύριο Χρήστο Βρεττάκο να απομακρύνει, όπως έχει υποχρέωση,τις αφίσες που ανήκουν στο Συνδυασμό «ΑΛΛΟΣ ΔΡΟΜΟΣ» στη πόλη μας. Ελπίζω ως Δήμαρχος να πράξει...

31-03-2019 Λάκης Ιγνατιάδης

Οι αφίσες του Βρεττάκου μας δυσαρέστησαν, και να σκεφτείς ότι υπάρχουν πολλά ουσιαστικά που μπορούν να μας ανεβάσουν όλους

Οι αφίσες του Βρεττάκου μας δυσαρέστησαν, και να σκεφτείς ότι υπάρχουν πολλά ουσιαστικά που μπορούν να μας ανεβάσουν όλους

Χθες πρωτοείδαμε αναρτημένη ψηλά στις κολώνες της ΔΕΗ σε κεντρικούς δρόμους του Κερατσινίου Δραπετσώνας μία αφίσσα που εικονίζει τον δήμαρχο Χρήστο Βρεττάκο με την φράση "Ένας από εμάς". Η αφίσα...

27-03-2019 Ομάδα διαχείρισης

41 προτάσεις του υποψήφιου δημάρχου Παντελή Καμά που θα αλλάξουν το Κερατσίνι και τη Δραπετσώνα

41 προτάσεις του υποψήφιου δημάρχου Παντελή Καμά που θα αλλάξουν το Κερατσίνι και τη Δραπετσώνα

Το Κερατσίνι μπορεί να αλλάξει; Να γίνει μία σύγχρονη ανθρώπινη πόλη; 41 προτάσεις που αλλάζουν το Κερατσίνι και αναβαθμίζουν την ποιότητα ζωής των κατοίκων τουΟ υποψήφιος Δήμαρχος Παντελής Καμάς, παρουσίασε τις...

25-03-2019 Ομάδα διαχείρισης

Ας πρόσεχαν! Του υποψήφιου δήμαρχου Γιώργου Τσιρίδη

Ας πρόσεχαν! Του υποψήφιου δήμαρχου Γιώργου Τσιρίδη

Αυτά που συμβαίνουν στον πολιτικό χώρο της δημοτικής αρχής Κερατσινίου-Δραπετώνας είναι πρωτόγνωρα και μοιάζουν κωμικά. Έχει ξεσπάσει ένας εσωτερικός πόλεμος που προκαλείται από την επιμονή του δημάρχου κι ενός στενού...

22-03-2019 Ομάδα διαχείρισης

Γιατί μέλη της ΛΑ.Ε Κερατσινίου Δραπετσώνας διαφωνούν με την απόφαση της ΛΑ.Ε και υποστηρίζουν Χρήστο Βρεττάκο

Γιατί μέλη της ΛΑ.Ε Κερατσινίου Δραπετσώνας διαφωνούν με την απόφαση της ΛΑ.Ε και υποστηρίζουν Χρήστο Βρεττάκο

Ανακοίνωση μελών της Οργάνωσης Κερατσινίου – Δραπετσώνας της ΛΑ.Ε . Διαβάσαμε με λύπη μας, ( εδώ ) την ανακοίνωση της Πολιτικής Γραμματείας του Π.Σ της ΛΑ.Ε, όπου ανήκουμε πολιτικά και οργανωτικά, με την...

21-03-2019 Ομάδα διαχείρισης

Η ΛΑΕ δεν υποστηρίζει στις εκλογές τον Δήμαρχο Χρ. Βρεττάκο και τον "Άλλο Δρόμο"

Η ΛΑΕ δεν υποστηρίζει στις εκλογές τον Δήμαρχο Χρ. Βρεττάκο και τον "Άλλο Δρόμο"

Η ΛΑ.Ε δεν στηρίζει αυτοδιοικητικά σχήματα που αποδέχονται την υποστήριξη τους από ΣΥΡΙΖΑ, ΝΔ και άλλες συστημικές δυνάμειςΗ ΛΑ.Ε δεν στηρίζει την δημοτική παράταξη «Άλλος δρόμος» του Χρ. Βρεττάκου στο Κερατσίνι Δραπετσώνα

20-03-2019 Ομάδα διαχείρισης

Η Αντικαπιταλιστική Ανατροπή Αττικής συζητάει στον Πειραιά στις 20.3

Η Αντικαπιταλιστική Ανατροπή Αττικής συζητάει στον Πειραιά στις 20.3

Η ΑΝΤΙΚΑΠΙΤΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΝΑΤΡΟΠΗ ΣΤΗΝ ΑΤΤΙΚΗ απευθύνει ανοιχτό κάλεσμα σε κάθε Πειραιώτη και Πειραιώτισσα να συμμετέχει στη συζήτηση που διοργανώνει την ΤΕΤΑΡΤΗ 20/03/2019 στις 7:00 μ.μ. στον  ΔΙΚΗΓΟΡΙΚΟ ΣΥΛΛΟΓΟ ΠΕΙΡΑΙΑ (Ηρώων Πολυτεχνείου 47).      -Να συζητήσουμε, να...

19-03-2019 Ομάδα διαχείρισης

Επιστολή του Παντελή Καμά στον Δήμαρχο Κερατσινίου Δραπετσώνας για ισότιμη προβολή συνδυασμών εν όψει των δημοτικών εκλογών του Μαΐου

Επιστολή του Παντελή Καμά στον Δήμαρχο Κερατσινίου Δραπετσώνας για ισότιμη προβολή συνδυασμών εν όψει των δημοτικών εκλογών του Μαΐου

Επιστολή με θέμα την ισότιμη προβολή συνδυασμών ενόψει των Δημοτικών Εκλογών της 26ης Μαΐου 2019 έστειλε ο υποψήφιος δήμαρχος Παντελής Καμάς στον Δήμαρχο Κερατσινίου -Δραπετσώνας και μεταξύ άλλων ζητά τη συγκρότητη διαπαραταξιακής επιτροπής...

14-03-2019 Ομάδα διαχείρισης

Γιώργος Καλαμαράς: Κοροϊδεύουν το λαό και η κυβέρνηση και η δημοτική αρχή του Χρ.Βρεττάκου!

Γιώργος Καλαμαράς: Κοροϊδεύουν το λαό και η κυβέρνηση και η δημοτική αρχή του Χρ.Βρεττάκου!

Στις δημοτικές εκλογές το Μαΐου 2019 θα πάρει μέρος η δημοτική κίνηση "Λαϊκή Συσπείρωση" που στηρίζεται από το ΚΚΕ. Επικεφαλής του συνδυασμού είναι ο υποψήφιος δήμαρχος Κερατσινίου - Δραπετσώνας Γιώργος Καλαμαράς, που απάντησε...

12-03-2019 Ομάδα διαχείρισης

Θετική για το δήμο Κερατσινίου Δραπετσώνας η σημερινή συνάντηση με τον γ.γ του υπουργείου Οικονομικών για τα ακίνητα του δήμου

Θετική για το δήμο Κερατσινίου Δραπετσώνας η σημερινή συνάντηση με τον γ.γ του υπουργείου Οικονομικών για τα ακίνητα του δήμου

Τη διάθεση να εξαιρεθούν σύντομα, με υπουργική απόφαση, τα ακίνητα του Δήμου Κερατσινίου- Δραπετσώνας από το υπερταμείο, έδειξε, σήμερα 12.3, στο πλαίσιο της συνάντησης που είχε με τον δήμαρχο της...

12-03-2019 Ομάδα διαχείρισης

Δελτίο τύπου της "Λαϊκής Συσπείρωσης" Κερατσινίου Δραπετσώνας για την πρόταση της Δημ.Αρχής για την απαλλοτρίωση των Λιπασμάτων

Δελτίο τύπου της "Λαϊκής Συσπείρωσης" Κερατσινίου Δραπετσώνας για την πρόταση της Δημ.Αρχής για την απαλλοτρίωση των Λιπασμάτων

Στο Δημοτικό Συμβούλιο την Τετάρτη 6/3/2019, η δημοτική αρχή του ΣΥΡΙΖΑ, πήρε απόφαση να δώσει ζεστό χρήμα, πολλών εκατομμυρίων ευρώ από τις τσέπες του λαού μας,  στην Εθνική Τράπεζα της...

07-03-2019 Ομάδα διαχείρισης

Καιρός για αφύπνιση! Του Γιώργου Τσιρίδη

Καιρός για αφύπνιση! Του Γιώργου Τσιρίδη

Η δημοτική αρχή Κερατσινίου-Δραπετσώνας προχωρά στην απαλλοτρίωση των λιπασμάτων. Εκ πρώτης όψεως η απόφαση μοιάζει να είναι θετική. Αν κοιτάξεις όμως βαθύτερα βλέπεις την πραγματικότητα. Η δημοτική αρχή απαλλοτριώνει μια...

07-03-2019 Ομάδα διαχείρισης

Παναγιώτης Διαλινάκης: "..θέλουμε μια πόλη σύγχρονη, με αναπτυξιακή προοπτική, με σεβασμό στους δημότες, με έμφαση στα προβλήματα της καθημερινότητας και την ασφάλεια"

Παναγιώτης Διαλινάκης: "..θέλουμε μια πόλη σύγχρονη, με αναπτυξιακή προοπτική, με σεβασμό στους δημότες, με έμφαση στα προβλήματα της καθημερινότητας και την ασφάλεια"

Στις δημοτικές εκλογές το Μαΐου 2019 θα πάρει μέρος η δημοτική κίνηση "Ελεύθερη Κίνηση Δημοτών". Επικεφαλής του συνδυασμού είναι ο υποψήφιος δήμαρχος Κερατσινίου - Δραπετσώνας Παναγιώτης Διαλινάκης, που απάντησε στις ερωτήσεις που...

05-03-2019 Ομάδα διαχείρισης

Λαϊκή Συσπείρωση Κερατσινίου Δραπετσώνας: Ανακοίνωση για τα σχολεία της πόλης μας

Λαϊκή Συσπείρωση Κερατσινίου Δραπετσώνας: Ανακοίνωση για τα σχολεία της πόλης μας

Ένα από τα πιο διαδεδομένα αφηγήματα της δημοτικής αρχής, είναι η «ευαισθησία» της για τα προβλήματα των σχολείων. Μια «ευαισθησία» η οποία εξαντλείται στα «τεράστια» ποσά που έχει ξοδέψει τα...

03-03-2019 Ομάδα διαχείρισης

ΒΑΝΑ ΔΑΤΣΕΡΗ: "...δεν κατεβαίνω υποψήφια δήμαρχος για να διαδραματίσω κάποιο συμπληρωματικό ρόλο…"

ΒΑΝΑ ΔΑΤΣΕΡΗ: "...δεν κατεβαίνω υποψήφια δήμαρχος για να διαδραματίσω κάποιο συμπληρωματικό ρόλο…"

Στις δημοτικές εκλογές του Μαΐου 2019 θα πάρει μέρος η δημοτική κίνηση "Επόμενη μέρα". Επικεφαλής του συνδυασμού είναι η υποψήφια δήμαρχος Κερατσινίου - Δραπετσώνας Βάνα Δατσέρη, που απάντησε στις ερωτήσεις που διαμόρφωσαν ο...

02-03-2019 Ομάδα διαχείρισης

Ποιος δήμαρχος τελικά σώζει την Αθήνα; Του Στάθη Τσαγκαρουσιάνου

Ποιος δήμαρχος τελικά σώζει την Αθήνα; Του Στάθη Τσαγκαρουσιάνου

Λίγο πριν αρχίσει η κούρσα των δημοτικών εκλογών, ορισμένες λεπτομέρειες μπορεί ίσως να δείχνουν ποιος θα αποδειχτεί καλός ή σκάρτος. Μια καραμπόλα από θεματάκια που σχετίζονται με τον γλύπτη Τάκι, μου...

02-03-2019 Ομάδα διαχείρισης

"Εκτός Πλαισίου": Για το δημ.συμβούλιο σχετικά με τα δημοτικά ακίνητα του υπερταμείου

"Εκτός Πλαισίου": Για το δημ.συμβούλιο σχετικά με τα δημοτικά ακίνητα του υπερταμείου

Την Πέμπτη 21/02 πραγματοποιήθηκε έκτακτο Δημοτικό Συμβούλιο για τα 50 ακίνητα του Δήμου που παραχωρούνται στο Υπερταμείο, στο οποίο υπήρχε μαζική συμμετοχή φορέων και συλλόγων της περιοχής (σωματεία εκπαιδευτικών, ενώσεις...

02-03-2019 Ομάδα διαχείρισης

ΧΡΗΣΤΟΣ ΒΡΕΤΤΑΚΟΣ: «Για να μπει επιτέλους κάθε κατεργάρης στον πάγκο του»

ΧΡΗΣΤΟΣ ΒΡΕΤΤΑΚΟΣ: «Για να μπει επιτέλους κάθε κατεργάρης στον πάγκο του»

Η αποστομωτική τοποθέτηση του δημάρχου Κερατσινίου- Δραπετσώνας Χρήστου Βρεττάκου, στο κλείσιμο της συνεδρίασης του Δημοτικού Συμβουλίου στις  21.2 για το θέμα των ακινήτων της πόλης και το υπερταμείο.  Στο κλείσιμο της...

28-02-2019 Ομάδα διαχείρισης

Δελτίο Τύπου για την πρώτη συγκέντρωση με ομιλητή τον υποψήφιο δήμαρχο Γιώργο Τσιρίδη

Δελτίο Τύπου για την πρώτη συγκέντρωση με ομιλητή τον υποψήφιο δήμαρχο Γιώργο Τσιρίδη

"Η ΔΙΚΗ ΜΑΣ ΠΟΛΗ ": Μέσα σε μια κατάμεστη αίθουσα, στο δημοτικό θέατρο "Α.Σαμαράκης" έγινε μέσα σε ένα κλίμα επιβεβαίωσης ενός συνδυασμού νίκης στις επερχόμενες δημοτικές εκλογές εναρκτήρια πολιτική συγκέντρωση του συνδυασμού...

27-02-2019 Ομάδα διαχείρισης

Ομιλία του υποψήφιου δημάρχου Π.Καμά στου Καχραμάνογλου στις 25.2

Ομιλία του υποψήφιου δημάρχου Π.Καμά στου Καχραμάνογλου στις 25.2

Συνδημότισσες, συνδημότες Αρχίζουμε σήμερα μια πορεία ανατροπής και ελπίδας για τον Δήμο  Κερατσινίου-Δραπετσώνας. Η παρουσία σας μας δυναμώνει και παράλληλα στέλνει  το μήνυμα για μια νέα αρχή,  για μια νέα εποχή,  ...

Σχόλια επί των εκλογών
Γιώργος Μεριζιώτης.
26-05-2019 09:41:38
Με αυτά που έγραψα - πιο κάτω - δεν σημαίνει ότι παίρνω θέση υπέρ κάποιου υποψήφιου.

Πάντως αν ψήφιζα και επέλεγα την «λογική του μικρότερου κακού» θα επέλεγα αυτό τον συνδυασμό:

ΕΚΤόΣ ΠΛΑΙΣΙΟΥ

Είναι οι μόνοι που άσκησαν κριτική και εναντιώθηκαν στην εκλογική ... [Πλήρες σχόλιο]
Με αυτά που έγραψα - πιο κάτω - δεν σημαίνει ότι παίρνω θέση υπέρ κάποιου υποψήφιου.

Πάντως αν ψήφιζα και επέλεγα την «λογική του μικρότερου κακού» θα επέλεγα αυτό τον συνδυασμό:

ΕΚΤόΣ ΠΛΑΙΣΙΟΥ

Είναι οι μόνοι που άσκησαν κριτική και εναντιώθηκαν στην εκλογική παρουσία του κρυπτοφασίστα και ρατσιστή Καμπούρη στον δήμο μας πνευματικό τέκνο του Καρατζαφέρη.

Επίσης συμφωνώ και σε αρκετά σημεία με τις θέσεις τους, εδώ:

Μα γιατί δεν θέλετε να διοικήσετε ένα δήμο;

https://ektosplaisiou.blog/2019/05/22/labropoulos-pantiera/
Οδυσσέας Κουντουπίδης
25-05-2019 14:13:25
Κύριε Λάκη μας: Τέσσερα πράγματα έκανες μ' αυτό σου το πόνημα. Τα δυο αφορούν εμένα και θα τα πω επιγραμματικά χρησιμοποιώντας μόνο δυο ρήματα και θα κάνω στην άκρη. Ζήλεψα και συγκινήθηκα. Πιο λακωνικά δεν γίνεται. Τα άλλα δύο είναι μια δήλωση και μια κατάθεση ψυχής. Δεν θα μείνω ... [Πλήρες σχόλιο]
Κύριε Λάκη μας: Τέσσερα πράγματα έκανες μ' αυτό σου το πόνημα. Τα δυο αφορούν εμένα και θα τα πω επιγραμματικά χρησιμοποιώντας μόνο δυο ρήματα και θα κάνω στην άκρη. Ζήλεψα και συγκινήθηκα. Πιο λακωνικά δεν γίνεται. Τα άλλα δύο είναι μια δήλωση και μια κατάθεση ψυχής. Δεν θα μείνω στην δήλωση. Λες πως παίχτηκε μέσα σου κάποιος προβληματισμός μεταξύ κάποιων υποψηφίων. Άρα σ' αυτή τη δήλωση, μπορούσε να είναι οποιοσδήποτε απ' αυτούς που προκάλεσαν τον προβληματισμό σου.
Όποιον κι αν δήλωνες πως θα ψηφίσεις, όμως, θαρρώ πως θα έλεγες ακριβώς τα ίδια πράγματα σ' αυτό το κομμάτι του γραφτού σου, που ονόμασα κατάθεση ψυχής.
Είναι ένα δείγμα γραφής για το πως πρέπει κάποιος να πολιτεύεται και ποιες αρχές πρέπει να το διέπουν για να τα 'χει καλά με την συνείδηση του. Λίγο πολύ όσοι εκτίθενται έχουν και τις ικανότητες τους και τις δεξιότητες τους. Το δοκούν σε κάθε περίπτωση είναι η ηθική τους να μείνει αλώβητη απέναντι στην ιδιοτέλεια, στην σκοπιμότητα, αλλά και στις Σειρήνες της εξουσίας όπως και συ επισημαίνεις.
Εδώ να πω, που και αυτό δεν το άφησες ασχολίαστο, ότι και οι επιλογές των συνεργατών που θα κάνει ένας υποψήφιος Δήμαρχος, στην προκειμένη περίπτωση Δημοτικών και Κοινοτικών Συμβούλων, πρέπει να είναι υπεράνω πάσης υποψίας. Έτσι θα εκτελέσει το έργο του χωρίς αναστολές και βαρίδια.
Ακόμα είναι ένα δείγμα γραφής πως να συμπεριφέρονται και οι ψηφοφόροι πριν, κατά και μετά τις εκλογές και πως μαζί με τα καλά πρέπει να επισημαίνονται και τα κακά και να γίνεται αναφορά όχι μόνο στα επιτεύγματα αλλά και στις αδυναμίες του επιλεχθέντος Συνδυασμού.
Στο κομμάτι της Ανάπλασης, έχω τους προβληματισμούς μου γι' αυτά που λες, προβληματισμούς όχι αντιρρήσεις, τους οποίους και έχουμε συζητήσει. Να δούμε ποιος θα εκλεγεί Δήμαρχος και είτε με τα γραπτά μας, είτε με τις παρεμβάσεις μας να δούμε πως μπορεί εκεί κάτω, να γίνει το καλλίτερο.
Ας είναι το πρόβλημα της ανεργίας, στο οποίο συμφωνούμε απαξάπαντες, ο γνώμονας ότι τα καλλίτερα έρχονται.
Α! Κι όποιος προσπαθήσει να απαξιώσει όσα εξιστόρησες θα πέσει σε μεγάλη λούμπα.
Γιώργος Μεριζιώτης.
25-05-2019 11:46:20
Ξέχασα να ποστάρω: Και για τα Λιπάσματα εδώ:

«Πρωτοβουλία Αγώνα για Ενιαίο Άλσος»

(Δεν τους χρωστάμε τίποτα, μας χρωστάνε τα πάντα)

https://autonomidrasi.com/2015/08/13/%cf%80%cf%81%cf%89%cf%84%ce%bf%ce%b2%ce%bf%cf%85%ce%bb%ce%af%ce%b1-%ce%b1%ce%b3%cf%8e%ce%bd%ce%b1-%ce%b3%ce%b9%ce%b1-%ce%b5%ce%bd%ce%b9%ce%b1%ce%af%ce%bf-%ce%b1%ce%bb%cf%83%ce%bf%cf%82/
Ξέχασα να ποστάρω: Και για τα Λιπάσματα εδώ:

«Πρωτοβουλία Αγώνα για Ενιαίο Άλσος»

(Δεν τους χρωστάμε τίποτα, μας χρωστάνε τα πάντα)

https://autonomidrasi.com/2015/08/13/%cf%80%cf%81%cf%89%cf%84%ce%bf%ce%b2%ce%bf%cf%85%ce%bb%ce%af%ce%b1-%ce%b1%ce%b3%cf%8e%ce%bd%ce%b1-%ce%b3%ce%b9%ce%b1-%ce%b5%ce%bd%ce%b9%ce%b1%ce%af%ce%bf-%ce%b1%ce%bb%cf%83%ce%bf%cf%82/
Γιώργος Μεριζιώτης.
25-05-2019 11:12:16
Σιχαίνομαι τα σχόλια, αλλά δεν κρατήθηκα με το κείμενο του αγαπητού Λάκη Ιγνατιάδη και ειδικά όσο αφορά το σημείο με τα Λιπάσματα.

Φυσικά ο καθένας/μια έχει το δικαίωμα να διατηρεί τις απόψεις του αλλά επειδή ήπιαμε δυο- τρεις καφέδες και συζητήσαμε, η συζήτηση παρέμεινε ... [Πλήρες σχόλιο]
Σιχαίνομαι τα σχόλια, αλλά δεν κρατήθηκα με το κείμενο του αγαπητού Λάκη Ιγνατιάδη και ειδικά όσο αφορά το σημείο με τα Λιπάσματα.

Φυσικά ο καθένας/μια έχει το δικαίωμα να διατηρεί τις απόψεις του αλλά επειδή ήπιαμε δυο- τρεις καφέδες και συζητήσαμε, η συζήτηση παρέμεινε άγονη- άκαρπη , γιατί τι άλλο νόημα έχει μια συζήτηση αν δεν υπάρχει αλληλοεπηρεασμός και αλληλοεπίδραση και ο καθένας/μια μένει στον πολιτικό αυτισμό του;.

Μια συζήτηση για την συζήτηση εκτός από χάσιμο χρόνου μπορεί να καταπέσει στο επίπεδο του κουτσομπολιού και δεν θα ασχοληθώ εδώ με το αν αυτό έχει ευεργετικές ψυχολογικές συνέπειες στο άτομο.

Λάκη είσαι μια στο καρφί και μια στο πέταλο, όπως πολλοί/ες από εσάς τους αριστερούς/ες. Είστε με δυο εγκεφάλους ο ένας είναι οπαδός του ολοκληρωτισμού και ο άλλος οπαδός της δημοκρατίας, θυμάσαι σε μια «οφ δι ρέκορντ» συζήτηση μας για ένα θέμα με ναρκωτικά στην περιοχή μας μου έλεγες ότι σε αυτό το θέμα είσαι οπαδός του πρώην δημάρχου της Νέας Υόρκης Ρούντι Τζουλιάνι, ( τώρα φιλαράκι του Τράμπ ) «εφευρέτη» της κατασταλτικής στρατηγικής «μηδενική ανοχή» και σου απάντησα, που στο κόσμο έχει λυθεί το πρόβλημα της εγκληματικότητας και των ναρκωτικών μόνο με καταστολή; Η μόνο καταστολή δεν κάνει τίποτα άλλο από το να ανεβάσει τις τιμές των μετοχών της μαύρης οικονομίας.

Λάκη, εκτός από μια μικρή αναφορά- κριτική που κάνεις στον συγκεντρωτισμό της παράταξης που θα ψηφήσεις καμία αναφορά δεν κάνεις για το πως ο Δήμος θα ανοίξει στους δημότες προτάσσοντας τη συμμέτοχη, καμία αναφορά δεν κάνεις για το πως ο Δήμος θα γίνει πιο δημοκρατικός.

Εγώ δεν είμαι ψηφοφόρος, απέχω από τις εκλογικές διαδικασίες εδώ και πολλά χρόνια και κρίνοντας χωρίς το κριτήριο της ιδιοτέλειας όσο αφορά ποιους θα υποστηρίξω, από ότι είδα λοιπόν από τα προγράμματα των υποψήφιων ο Τσιρίδης έβαλε τουλάχιστον το ζήτημα - αν όχι της άμεσης δημοκρατίας - αλλά να ανοιχτεί ο Δήμος να γίνει πιο συμμετοχικός, πιο δημοκρατικός.

Τέλος Λάκη λες, να μπουν επιχειρηματίες στα λιπάσματα οκ μπράβο, γι αυτό αγωνίστηκα και εγώ τόσα χρόνια.!!!

Όποιος/όποια θέλει να δει τις θέσεις μου για την τοπική αυτοδιοίκηση μπορεί να τις βρει εδώ:
Τοπική αυτοδιοίκηση ή ελευθεριακός κοινοτισμός;

https://autonomidrasi.com/2019/05/20/%cf%84%ce%bf%cf%80%ce%b9%ce%ba%ce%ae-%ce%b1%cf%85%cf%84%ce%bf%ce%b4%ce%b9%ce%bf%ce%af%ce%ba%ce%b7%cf%83%ce%b7-%ce%ae-%ce%b5%ce%bb%ce%b5%cf%85%ce%b8%ce%b5%cf%81%ce%b9%ce%b1%ce%ba%cf%8c%cf%82-%ce%ba/
Γεώργιος Θ. Τσιρίδης
25-05-2019 01:01:59
Τόσα πολλά ρε Λάκη για ένα "Βρεττάκο ή άκυρο";
Έλεος.
Τόσα πολλά ρε Λάκη για ένα "Βρεττάκο ή άκυρο";
Έλεος.
Γιώργος Θ. Τσιρίδης
09-05-2019 12:52:49
Σύμφωνα με το προπαγανδιστικό φυλλάδιο του Χρήστου Βρεττάκου η δημοτική του αρχή παρέλαβε 1 εκατομμύριο ταμείο και 7 εκ. από τον ΟΛΠ. Σύνολο 8 εκ. (έτσι λέει το φυλλάδιό του).
Τα 15 εκ. έργων του ΕΣΠΑ (που αναφέρονται στο φυλλάδιό του) δεν μπαίνουν στο ταμείο, είναι έργα και φεύγουν ... [Πλήρες σχόλιο]
Σύμφωνα με το προπαγανδιστικό φυλλάδιο του Χρήστου Βρεττάκου η δημοτική του αρχή παρέλαβε 1 εκατομμύριο ταμείο και 7 εκ. από τον ΟΛΠ. Σύνολο 8 εκ. (έτσι λέει το φυλλάδιό του).
Τα 15 εκ. έργων του ΕΣΠΑ (που αναφέρονται στο φυλλάδιό του) δεν μπαίνουν στο ταμείο, είναι έργα και φεύγουν για τον σκοπό για τον οποίο δίνονται.
Ο ίδιος λέει ότι έδωσε 10 εκ. από το ταμείο του δήμου (ίδιους πόρους) για έργα. (κι αυτό το λέει το φυλλάδιό του)
Παίρνει ένα κι επτά, δηλαδή οχτώ, δίνει δέκα, μας κάνουν μείον δύο. Θα έπρεπε να είναι πλην δύο εκατομμύρια το ταμείο.
Αμ δε!
Αυτός θα παραδώσει -λέει- 8 εκ. ευρώ. (το λέει κι αυτό το φυλλάδιο, το ίδιο φυλλάδιο που λέει και τα προηγούμενα!)
Από πλην δύο στο συν οχτώ μας κάνει δέκα εκατομμύρια διαφορά. Όλα με βάση το δικό του φυλλάδιο, όλα γραμμένα στην ίδια σελίδα.
Δέκα εκατομμύρια διαφορά ανάμεσα στην πραγματικότητα που περιγράφει ο ίδιος και στις προσθαφαιρέσεις που κάνει και πάλι ο ίδιος. Δεν τα έχει τα μαθηματικά ο δήμαρχος (ή ο συγγραφέας του φυλλαδίου για να μην τον αδικήσουμε σαν δάσκαλο)
Σαν μαθητή θα τον αφήναμε στην ίδια τάξη.
Σαν δάσκαλο, τον συγχωρούμε.
Σαν δήμαρχο όμως, του βγάζουμε το καπέλο. Είναι πρωτοπόρος. Τέτοιες χοντράδες κανείς προκάτοχός του δεν τόλμησε να πει. Ανοίγει καινούριους δρόμους και ξεπερνά τον Βέγγο. Τον θυμάστε;
«Σού ζήτησα δύο μού έδωσες ένα άρα μου χρωστάς ένα. Σου χρωστάω ένα, μου χρωστάς ένα, πάτσι!»
Γιώργος Θ. Τσιρίδης
09-05-2019 11:52:26
Αναρτήσαμε πρώτοι από όλους τα ονόματα των υποψηφίων. Αν δείτε στην επίσημη ιστοσελίδα μας (tsiridis georgios) στο φέισμπουκ, τα ονόματα αναρτήθηκα την Κυριακή 5/5 (ημέρα κατάθεσης συνδυασμών) στις 8μμ. Υπάρχουν και στο μπλογκ της κίνησης (Η δική μας Πόλη)
Μπορείτε εύκολα να τα βρείτε ... [Πλήρες σχόλιο]
Αναρτήσαμε πρώτοι από όλους τα ονόματα των υποψηφίων. Αν δείτε στην επίσημη ιστοσελίδα μας (tsiridis georgios) στο φέισμπουκ, τα ονόματα αναρτήθηκα την Κυριακή 5/5 (ημέρα κατάθεσης συνδυασμών) στις 8μμ. Υπάρχουν και στο μπλογκ της κίνησης (Η δική μας Πόλη)
Μπορείτε εύκολα να τα βρείτε και να προσθέσετε κι εμάς στη σχετική λίστα.
Γιώργος Θ. Τσιρίδης
04-05-2019 08:20:01
Λάκη, στο άρθρο σου γράφεις

«... σαν χαρακτήρας θα ντρεπόμουν να κάνω κάτι τέτοιο». Ο Βρεττάκος δεν ντρέπεται! Είναι ο λύκος που τον έβαλαν να φυλάει τα πρόβατα.

Για το θέμα βγάλαμε ανακοίνωση κι εμείς. Κυκλοφορήσαμε και σχετικό χαρτί (που μοιράστηκε χέρι-χέρι) με ... [Πλήρες σχόλιο]
Λάκη, στο άρθρο σου γράφεις

«... σαν χαρακτήρας θα ντρεπόμουν να κάνω κάτι τέτοιο». Ο Βρεττάκος δεν ντρέπεται! Είναι ο λύκος που τον έβαλαν να φυλάει τα πρόβατα.

Για το θέμα βγάλαμε ανακοίνωση κι εμείς. Κυκλοφορήσαμε και σχετικό χαρτί (που μοιράστηκε χέρι-χέρι) με το οποίο χαρακτηρίζαμε παράνομη την κίνησή του και ζητούσαμε να τα κατεβάσει αμέσως.
Γιώργος Θ. Τσιριδης
18-04-2019 16:18:13
Η αντιπροσωπευτική δημοκρατία έχει τα όριά της αλλά δίοδοι όπως αυτές που προτείνει το άρθρο πάντα υπάρχουν. Αυτές αποτελούν ουσιαστικό στοιχείο του προγράμματός μας ως επιδίωξη. Χαίρομαι που έστω κι ένας -και πιο πολύ χαίρομαι που αυτός ο ένας είσαι εσύ Λάκη- σημειώνει ακριβώς ... [Πλήρες σχόλιο]
Η αντιπροσωπευτική δημοκρατία έχει τα όριά της αλλά δίοδοι όπως αυτές που προτείνει το άρθρο πάντα υπάρχουν. Αυτές αποτελούν ουσιαστικό στοιχείο του προγράμματός μας ως επιδίωξη. Χαίρομαι που έστω κι ένας -και πιο πολύ χαίρομαι που αυτός ο ένας είσαι εσύ Λάκη- σημειώνει ακριβώς αυτό.
Ιγνατιάδης Λάκης
16-04-2019 15:38:24
Να επισημάνω πως το σχόλιό σας δεν έχει καμία σχέση με το κύριο θέμα αυτού του άρθρου. Ας είναι. Αυτό λοιπόν, που παρεμπιπτόντως υποστήριξα σ'αυτό, είναι πως πάνω στην τούρλα του Σαββάτου της πώλησης του ΟΛΠ στην Cosco κάποιες εκτάσεις του ΟΛΠ, διεκδικούμενες για πολλά χρόνια από ... [Πλήρες σχόλιο]
Να επισημάνω πως το σχόλιό σας δεν έχει καμία σχέση με το κύριο θέμα αυτού του άρθρου. Ας είναι. Αυτό λοιπόν, που παρεμπιπτόντως υποστήριξα σ'αυτό, είναι πως πάνω στην τούρλα του Σαββάτου της πώλησης του ΟΛΠ στην Cosco κάποιες εκτάσεις του ΟΛΠ, διεκδικούμενες για πολλά χρόνια από δήμους και κινήματα, πέρασαν στους παραλιμένιους δήμους. Η πιο σημαντική απ'αυτές είναι αυτή των 86 στρεμμάτων που βρίσκονται στην παραλία της περιοχής των πρώην Λιπασμάτων. Αυτό είναι δεδομένο. Αν τώρα δεν γινόταν η πώληση, τότε με υπουργούς Συριζαίους και με διευθύνοντα σύμβουλο και Δ.Σ του ΟΛΠ συμπολίτες μας της εμπιστοσύνης της κυβέρνησης, θα ήταν πολύ πιθανό να είχαμε τα ίδια αποτελέσματα. Αυτό όμως είναι μία υπόθεση εργασίας που όσο ισχυρή κι αν είναι δεν μπορούμε να την πάρουμε 100% ως δεδομένο για βάση οποιασδήποτε συζήτησης. Όπως και να το κάνουμε, ανήκει σ'εκείνη τη λίστα των υποθέσεων της "άμα η γιαγιά μου είχε καρούλια...." Τα αρνητικά σημεία της πώλησης στους συντρόφους της Cosco προκύπτουν άμεσα και έμμεσα από τους όρους της συμφωνίας πώλησης του ΟΛΠ και επαφίεται στους θεσμούς που εμπλέκονται στην τήρηση της συμφωνίας να είναι οι επενδύσεις απολύτως συμβατοί με τους όρους πώλησης και τους νόμους του κράτους και όσο πιο γίνεται πιο επωφελείς για τους γύρω δήμους . Στα αρνητικά σημεία έχουμε κάνει αναφορές σε άρθρα μ'αυτό το θέμα. Να συμπληρώσω τέλος, ότι σύμφωνα πάλι με τους όρους της πώλησης, ο ΟΛΠ είναι υποχρεωμένος να καταβάλλει αναλογικά κάθε χρόνο στους 4 παραλιμένιους δήμους το 3,5% του ετήσιου τζίρου του.
franab
16-04-2019 08:21:19
"ως μια ακόμα από τις πολλές παράπλευρες ωφέλειες που προέκυψαν στους τέσσερις παραλιμένιους δήμους με την πώληση του ΟΛΠ στην Cosco".
Τουλάχιστον ατυχής ο χαρακτηρισμός. Ξέρετε δεν υπήρχε λόγος να πουληθεί το λιμάνι προκειμένου να πάρουν οριστικά οι δήμοι κάποιους χώρους, ... [Πλήρες σχόλιο]
"ως μια ακόμα από τις πολλές παράπλευρες ωφέλειες που προέκυψαν στους τέσσερις παραλιμένιους δήμους με την πώληση του ΟΛΠ στην Cosco".
Τουλάχιστον ατυχής ο χαρακτηρισμός. Ξέρετε δεν υπήρχε λόγος να πουληθεί το λιμάνι προκειμένου να πάρουν οριστικά οι δήμοι κάποιους χώρους, που αρκετούς από αυτούς τους είχαν παραχωρηθεί δωρεάν από το δημόσιο λιμάνι και να αρχίσει ξανά να καταβάλλεται η ετήσια επιχορήγηση που είχε σταματήσει το 2005.
ok καταλαβαίνω την αμηχανία που αισθάνεται κάποιος όταν ξεκινά να γράψει ένα κείμενο, αλλά καλό είναι όταν το τελειώνει να το ξανακοιτά
Για τις παράπλευρες απώλειες καμμία αναφορά?
π.χ.
(α)για το logistics έκτασης 80.000 τ.μ. σε πλήρη ανάπτυξη που θα φυτευτεί στην καρδιά του αστικού ιστού και στα όρια του δήμου σας?
(β) για την άχρηστη επέκταστη του terminal κρουαζιέρας που βέβαια θα την έχετε απέναντι, αλλά όσο νάναι οι αέριοι ρύποι δεν γνωρίζουν όρια δήμων
(γ) για την ιδιότυπη οικονομική ζώνη που δημιουργείται πίσω από την μάντρα του λιμανιού
λέω να σταματήσω εδώ αν και άνετα θα μπορούσα να καλύψω το όριο χαρακτήρων που μας προσφέρετε για σχόλια
Νικ. Χάνος
14-04-2019 08:22:56
Συμπλήρωσα την ανάρτηση για να κλείνει το θέμα. Κρατήστε: δεν υπήρχε σκοπιμότητα, η δημοσίευση από το «Δραπετσίνι» έγινε απόγευμα (υπάρχει αρχείο αναρτήσεων), το email σας , το οποίο όπως λέτε στάλθηκε βράδυ, δυστυχώς δεν το είδα. Πάμε γι΄ άλλα!
Συμπλήρωσα την ανάρτηση για να κλείνει το θέμα. Κρατήστε: δεν υπήρχε σκοπιμότητα, η δημοσίευση από το «Δραπετσίνι» έγινε απόγευμα (υπάρχει αρχείο αναρτήσεων), το email σας , το οποίο όπως λέτε στάλθηκε βράδυ, δυστυχώς δεν το είδα. Πάμε γι΄ άλλα!
ΕΠΟΜΕΝΗ ΜΕΡΑ
13-04-2019 22:19:42
Κύριε Νίκο Χάνο, σας στείλαμε στο mail σας την ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ του συνδυασμού μας από την Τρίτη το βράδυ (στείλαμε στο mail σας σχετικά ss). Χωρίς να θέλουμε να σας υποδείξουμε τι θα κάνετε, θεωρούμε πως είναι σωστό στην υφιστάμενη ανάρτηση - κι ας έχουν περάσει 4 μέρες - να προσθέσετε και ... [Πλήρες σχόλιο]
Κύριε Νίκο Χάνο, σας στείλαμε στο mail σας την ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ του συνδυασμού μας από την Τρίτη το βράδυ (στείλαμε στο mail σας σχετικά ss). Χωρίς να θέλουμε να σας υποδείξουμε τι θα κάνετε, θεωρούμε πως είναι σωστό στην υφιστάμενη ανάρτηση - κι ας έχουν περάσει 4 μέρες - να προσθέσετε και την δική μας δήλωση, όπως έκαναν άλλωστε και άλλα δύο blog.
Με εκτίμηση
Νικ. Χάνος
13-04-2019 14:27:53
Μια μικρή διευκρίνηση. Το "Δραπετσίνι" δημοσίευσε το κείμενο "Η συνεδρίαση που δεν έγινε!" την Τρίτη 9 Απριλίου 2019 και η ανακοίνωση της κ.Δατσέρη δημοσιεύτηκε την Τετάρτη 10 Απριλίου 2019. Επιπλέον, δεν έλαβα κάποιο email, ούτε κοινοποίηση για το θέμα, έστω την επομένη μέρα... Πιθανόν ... [Πλήρες σχόλιο]
Μια μικρή διευκρίνηση. Το "Δραπετσίνι" δημοσίευσε το κείμενο "Η συνεδρίαση που δεν έγινε!" την Τρίτη 9 Απριλίου 2019 και η ανακοίνωση της κ.Δατσέρη δημοσιεύτηκε την Τετάρτη 10 Απριλίου 2019. Επιπλέον, δεν έλαβα κάποιο email, ούτε κοινοποίηση για το θέμα, έστω την επομένη μέρα... Πιθανόν και κάποιος άλλος να δημοσίευσε κάποια ανακοίνωση που δεν έχω υπόψη μου. Σίγουρα δεν υπήρχε καμία πρόθεση για αποκλεισμό, άλλωστε είμαι από αυτούς που πιστεύουν ότι καλύτερα να σε αδικούν παρά να αδικείς! Σε κάθε περίπτωση και για να μην υπάρχουν "αδικίες" στο μέλλον το email για το blog "δραπετσίνι" είναι drapetsini@gmail.com
Ιγνατιάδης Λάκης
13-04-2019 10:43:00
Να επισημάνω κα. Δατσέρη ότι το συγκεκριμένο άρθρο το έγραψε ο Νίκος Χάνος. Εγώ απλά το αναδημοσίευσα από το Δραπετσίνι. Πάντως καλό είναι, ιδιαίτερα τώρα που διάγουμε προεκλογική περίοδο, να το ψάχνουμε πιο πολύ για να μην μας προκύπτουν ακούσιες αδικίες. Στον πληθυντικό αυτό, ... [Πλήρες σχόλιο]
Να επισημάνω κα. Δατσέρη ότι το συγκεκριμένο άρθρο το έγραψε ο Νίκος Χάνος. Εγώ απλά το αναδημοσίευσα από το Δραπετσίνι. Πάντως καλό είναι, ιδιαίτερα τώρα που διάγουμε προεκλογική περίοδο, να το ψάχνουμε πιο πολύ για να μην μας προκύπτουν ακούσιες αδικίες. Στον πληθυντικό αυτό, συμπεριλαμβάνω και τον εαυτό μου.
ΕΠΟΜΕΝΗ ΜΕΡΑ
12-04-2019 23:15:53
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Για ακόμα μία φορά χτες κατά την διάρκεια της διαπαραταξιακής σύσκεψης ο απερχόμενος Δήμαρχος ξεπέρασε τον χειρότερο εαυτό του. Μια δημοκρατική διαδικασία ο οποία σε κοινωνίες, όπου ο ένας σέβεται τον άλλον και όλοι εργάζονται για το κοινό καλό, αποτελεί ... [Πλήρες σχόλιο]
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Για ακόμα μία φορά χτες κατά την διάρκεια της διαπαραταξιακής σύσκεψης ο απερχόμενος Δήμαρχος ξεπέρασε τον χειρότερο εαυτό του. Μια δημοκρατική διαδικασία ο οποία σε κοινωνίες, όπου ο ένας σέβεται τον άλλον και όλοι εργάζονται για το κοινό καλό, αποτελεί εργαλείο παραγωγής πολιτικής, ο απερχόμενος εκούσια και προσχεδιασμένα την οδήγησε σε ΦΙΑΣΚΟ.

Στην ΑΠΑΙΤΗΣΗ όλων ανεξαιρέτως των συνδυασμών, ως προαπαιτούμενο μιας πολιτισμένης προεκλογικής συνεννόησης, να κατεβάσει τα βινύλια που κρέμασε σ’ ολόκληρη την πόλη, ο κ. Βρεττάκος για ακόμα μια φορά απέδειξε ότι γράφει στα παλαιότερα των υποδημάτων του τους Νόμους του Ελληνικού κράτους.
Για να μην μακρηγορούμε… Η χτεσινή ανακοίνωση του Γραφείου Τύπου του Δήμου, που υποκατέστησε τον συνδυασμό του Δημάρχου αναφέρει μεταξύ άλλων «ότι ο δήμαρχος δεσμεύτηκε για άλλη μια φορά, πολύ πριν την επίσημη έναρξη της προεκλογικής περιόδου, ότι θα συγκαλέσει εκ νέου μέσα στην εβδομάδα διαπαραταξιακή επιτροπή».
Ο κ. Βρεττάκος δεν ξέρει ή κάνει πως δεν ξέρει πως σύμφωνα με την εγκύκλιο 11 του Υπουργείου Εσωτερικών (2 Απριλίου 2019, Αριθ. Πρωτ.: 23993) ΜΕΡΟΣ Α η προεκλογική περίοδος για την εφαρμογή των διατάξεων του νόμου 3870/2010 είναι το δίμηνο χρονικό διάστημα, που προηγείται της ημερομηνίας διεξαγωγής των εκλογών. Συνεπώς, για τις προσεχείς αυτοδιοικητικές εκλογές, το ανωτέρω χρονικό διάστημα αρχίζει από τις 25 Μαρτίου 2019.
Όπως αντιλαμβάνεστε η προεκλογική περίοδος έχει ξεκινήσει εδώ και δύο εβδομάδες, αλλά ο απερχόμενος Δήμαρχος θα μας κάνει την χάρη και θα μας καλέσει να μιλήσουμε, πολύ πριν την επίσημη έναρξη της προεκλογικής περιόδου που ήδη έχει ξεκινήσει.
Δύο τινά συμβαίνουν… Ή ο κ. Βρεττάκος είναι άσχετος… Ή είναι αισχρός ψεύτης και αλαζόνας υποτιμώντας με τον χειρότερο τρόπο τη νοημοσύνη των συμπολιτών μας. Ότι κι αν διαλέξει από τα δύο το ΜΟΝΟ σίγουρο είναι πως πλέον έχει γίνει πολύ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΣ για την πόλη.
Ως εκ τούτου το κρέμασμα χιλιάδων βινυλίων κατά τη διάρκεια της προεκλογικής περιόδου που έχει ξεκινήσει αποτελεί μια ΞΕΚΑΘΑΡΑ παράνομη πράξη. Όπως αναφέρει το άρθρο 5 παρ. 2 του Ν 3870/2010 «κατά τη διάρκεια της ανωτέρω περιόδου απαγορεύεται στους συνδυασμούς η ανάρτηση ή επικόλληση αεροπανό, πανό, αφισών γιγαντοαφισών και κάθε άλλου είδους υλικού προβολής».
Καταλήγοντας θα πρέπει να διευκρινίσουμε πως το δημοτικό συμβούλιο είναι αρμόδιο για τον ΚΑΘΟΡΙΣΜΟ των διαφημιστικών χώρων και η επιλογή γίνεται από την διαπαραταξιακή επιτροπή.
Τέλος όσον αφορά τα οικονομικά των συνδυασμών, θα ενημερώσουμε τον κ. Βρεττάκο βοηθώντας τον να μην ΑΚΥΡΩΘΕΙ η εκ νέου υποψηφιότητα του για Δήμαρχος, πως είναι ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΣ εκ του Νόμου, να συμπεριλάβει στις δαπάνες του συνδυασμού του και την εκτύπωση και τοποθέτηση των βινυλίων, αφού βρισκόμαστε ήδη σε προεκλογική περίοδο. Ως εκ τούτου θα μάθουμε και το κόστος αυτών και όλοι όσοι εκτιθέμεθα για πρώτη φορά ως υποψήφιοι Δήμαρχοι. Όλα τα άλλα που αναφέρει στις γεμάτες εμφανή αμηχανία ανακοινώσεις του, ΠΡΟΦΑΝΕΣΤΑΤΑ τον εκθέτουν και υποδηλώνουν την αγωνία του.
ΕΠΟΜΕΝΗ ΜΕΡΑ
12-04-2019 22:58:26
Έχει βγάλει και ο συνδυασμός ΕΠΟΜΕΝΗ ΜΕΡΑ ανακοίνωση για το θέμα. Δεν είναι δεοντολογικό κ. Ιγνατιάδη να μην δημοσιεύετε και την δική μας άποψη. Εκτός αν δεν υπέπεσε στην αντίληψη σας. Οπότε ζητάμε συγνώμη
Έχει βγάλει και ο συνδυασμός ΕΠΟΜΕΝΗ ΜΕΡΑ ανακοίνωση για το θέμα. Δεν είναι δεοντολογικό κ. Ιγνατιάδη να μην δημοσιεύετε και την δική μας άποψη. Εκτός αν δεν υπέπεσε στην αντίληψη σας. Οπότε ζητάμε συγνώμη
Μανόλης Γλαμπεδάκης
12-04-2019 22:00:09
Τα τεχνικά ζητήματα των εκλογών κάπως (ελπίζω) θα διευθετηθούν. Φυσικά ο δήμαρχος έδειξε την αντιπάθεια του προς την νομιμότητα μιας που είναι ο ίδιος αρμόδιος για την εφαρμογή της. Όπως ξέρουμε, αν δεν ήταν ο ίδιος υπεύθυνος θα ήταν σήμερα στα κάγκελα καταγγέλοντας όσους τον ... [Πλήρες σχόλιο]
Τα τεχνικά ζητήματα των εκλογών κάπως (ελπίζω) θα διευθετηθούν. Φυσικά ο δήμαρχος έδειξε την αντιπάθεια του προς την νομιμότητα μιας που είναι ο ίδιος αρμόδιος για την εφαρμογή της. Όπως ξέρουμε, αν δεν ήταν ο ίδιος υπεύθυνος θα ήταν σήμερα στα κάγκελα καταγγέλοντας όσους τον αδικούν. Άρα, διατηρώντας την μερίδα του λέοντος κάπως θα λήξη αυτή η κατάσταση.
Νομίζω, στο ΥΓ.4, είναι αδύνατον να γίνει διάλογος μεταξύ των υποψηφίων επί των προθέσεων τους για τα μεγάλα ζητήματα της πόλης. Ο καθένας έχει την άποψη του και θα επιμείνει στην ορθότητα της σε όλη την προεκλογική περίοδο. Έχει όμως ιδιαίτερη σημασία να δημοσιευτούν αυτές οι θέσεις του καθενός όχι μόνον για να ενημερωθούμε εμείς οι δημότες αλλά επιπροσθέτως γιατί οι επιλογές στον δεύτερο γύρο από τους ηττημένους, δεν μπορεί παρά να γίνουν στην βάση δημόσιας αποδοχής μέρους των προγραμμάτων τους από τους 2 μονομάχους. Κάθε άλλος τρόπος, είναι είτε αλαζονεία είτε συναλλαγή.
Μανόλης Γλαμπεδάκης
26-03-2019 16:21:08
Λοιπόν, έχουμε και λέμε: Βγάζει μια ανακοίνωση η ΛΑΕ από τα «κεντρικά» και απαξιώνει τον δήμαρχο Βρεττάκο χωρίς καμιά αναφορά σε θέματα αυτοδιοίκησης. Όλες οι κατηγορίες που του προσάπτει είναι στο πνεύμα «αυτός είναι συριζα».
Βγάζει και μια ανακοίνωση η ΛΑΕ «από τα τοπικά» ... [Πλήρες σχόλιο]
Λοιπόν, έχουμε και λέμε: Βγάζει μια ανακοίνωση η ΛΑΕ από τα «κεντρικά» και απαξιώνει τον δήμαρχο Βρεττάκο χωρίς καμιά αναφορά σε θέματα αυτοδιοίκησης. Όλες οι κατηγορίες που του προσάπτει είναι στο πνεύμα «αυτός είναι συριζα».
Βγάζει και μια ανακοίνωση η ΛΑΕ «από τα τοπικά» και αντικρούει την ανακοίνωση των κεντρικών χωρίς καμιά αναφορά σε θέματα αυτοδιοίκησης. Όλες οι υπερασπίσεις που του προσδίδει είναι στο πνεύμα «αυτός δεν είναι συριζα»
4,5 χρόνια δήμαρχος είναι ο Βρεττάκος. Ακόμη κι αν ήταν προσπάθεια ζωής, 4,5 χρόνια στην δημαρχιακή καρέκλα είναι αδύνατον να μην έκανε κάτι «αυτοδιοικητικό», θα πρόσθετα με «αριστερό πρόσημο». Δεν μπορούν να το εντοπίσουν τα στελέχη της ΛΑ.Ε του δήμου μας και να το προβάλλουν προς τα κεντρικά τους;
Φυσικά μπορούν. Ακόμη κι ένας αντίπαλος του Βρεττάκου θα μπορούσε.
Γιατί δεν το κάνουν; Γιατί «δεν έχουν σημασία αυτά». Σημασία έχει η μεγάλη εικόνα, η στάση του στα εθνικά ζητήματα, λες και γι αυτό εκλέχτηκε δήμαρχος. Δεν τους νοιάζει ο τόπος, ασχολούνται παρεμπιπτόντως και υποχρεωτικά μ αυτόν, γιατί στο μυαλό τους τρέχει μόνον η «σωτηρία της ανθρωπότητας»
Από την άλλη και ο ίδιος ο Βρεττάκος τσαντίζεται άμα τον λένε συριζα «γιατί εγώ δεν κατήγγειλα ...» τσαντίζεται κι όταν τον λένε αντι-συριζα «γιατί εγώ δεν στήριξα ...»
Ίσιωνε ρε παλικάρι. Γίνε Δήμαρχος!
Εντάξει, δικαίωμα τους.
Προς το παρόν, εμείς θέλουμε στη θέση του δημάρχου κάποιον που θα ασχολείται με τον τόπο μας. Τον δήμο Κερατσινίου-Δραπετσώνας.
Να τσακωνόμαστε μεταξύ μας για το ποιανού η ιδέα είναι καλύτερη για τον δήμο, κι ας μας κοιτούν απαξιωτικά οι ριζοσπάστες που δεν τσακωνόμαστε για την «παγκόσμια ειρήνη».
Μανόλης Γλαμπεδάκης
02-03-2019 15:22:35
Καλή μου ομάδα διαχείρισης
Στις εθνικές εκλογές όποτε με το καλό γίνουν το ζήτημα της εκχώρησης της δημόσιας περιουσίας για 99 χρόνια στο υπερταμείο και μέσω αυτού στον έλεγχο της τρόικα που έφυγε μεν ελέγχει διάφορα δε, θα είναι στην αρνητική μεριά της ζυγαριάς μου. Δεν θα ... [Πλήρες σχόλιο]
Καλή μου ομάδα διαχείρισης
Στις εθνικές εκλογές όποτε με το καλό γίνουν το ζήτημα της εκχώρησης της δημόσιας περιουσίας για 99 χρόνια στο υπερταμείο και μέσω αυτού στον έλεγχο της τρόικα που έφυγε μεν ελέγχει διάφορα δε, θα είναι στην αρνητική μεριά της ζυγαριάς μου. Δεν θα είναι ως ζήτημα αυτό καθ’ εαυτό στην ζυγαριά της αυτοδιοικητικής ψήφου μου. Ο Κερατσινιώτικος-Δραπετσωνίτικος λαός (μην ξεχνάμε το ομότιμο των δυο λαών κι ας γράφουμε μια λέξη παραπάνω) δεν καλείται από κανέναν να πάρει θέση ή κι αν κάποιος αυτοδιοικητικός καλεί, δεν δίνουμε και πολύ σημασία στο κάλεσμα. Γιατί ανεξάρτητα από τον καυγά με τον οποίο αναλώθηκε η συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου, το πραγματικό ερώτημα, ποιος και γιατί μπορεί να αγοράσει δημόσια περιουσία που δεν περιλαμβάνεται στις εξαιρέσεις του νόμου, δεν ήταν αντικείμενο συζήτησης και σκέψης. Γιατί η πλειοψηφία των Κερατσινιωτών-Δραπετσωνιτών δεν πιστεύει ότι σχολεία, νηπιαγωγεία, πλατείες, εκκλησίες κινδυνεύουν και ακόμη ότι όσες δημόσιες εκτάσεις πράγματι κινδυνεύουν, το βάρος της ενοχής δεν βαραίνει δημοτικές παρατάξεις αλλά την κυβέρνηση.
Εγώ ας πούμε, που ανήκα στους «φιλελεύθερους-αριστερούς μεταρρυθμιστές του κου Ζούπη» (όπως μας αποκαλείς και διορθώνω) και εκτιμώ ότι ο ΖΖ τίμησε την ψήφο που του έδωσα πριν 5 χρόνια, ανησυχώ πιο πολύ από την αδράνεια όλων μέχρι στιγμής των παρατάξεων να συντάξουν προτάσεις και μελέτες για την αξιοποίηση των χώρων που ενδεχομένως πουληθούν χωρίς να ρωτηθεί ο δήμος.
Ο κοκκινόβραχος είναι μια τέτοια περίπτωση. Τα σχολεία δεν είναι. Αυτό που βλέπουμε στο Σελεπίτσαρι –προέκταση του κοκκινόβραχου- αν δεν είχε φτιαχτεί πριν πολλά χρόνια την εποχή που «λεφτά υπήρχαν» θα περιλαμβανόταν στις πωλήσεις σήμερα.
Γιατί τελικά η αδράνεια και η επιβολή της αδράνειας είναι εξίσου συνένοχη με την απαξίωση του δημόσιου πλούτου (και χώρου). Οι προτάσεις αξιοποίησης δημόσιας εκμετάλλευσης ή συνεκμετάλλευσης είναι η λύση.
Αγώνας ενάντια στην αδράνεια.
Γιώργος Θ. Τσιριδης
24-02-2019 12:31:35
Λάκη, καλώς θέτεις τα τρία ζητήματα αλλά κακώς περιμένεις απαντήσεις. Για το πόθεν έσχες τι να πούμε, είναι θέμα του δικού μας δήμου; Για την σιγή της δημοτικής αρχής σε σχέση με το παρελθόν από πού προκύπτει ότι συμφωνούμε μαζί της; Απλά είναι τυχερή που έχει αντιπάλους που δεν ... [Πλήρες σχόλιο]
Λάκη, καλώς θέτεις τα τρία ζητήματα αλλά κακώς περιμένεις απαντήσεις. Για το πόθεν έσχες τι να πούμε, είναι θέμα του δικού μας δήμου; Για την σιγή της δημοτικής αρχής σε σχέση με το παρελθόν από πού προκύπτει ότι συμφωνούμε μαζί της; Απλά είναι τυχερή που έχει αντιπάλους που δεν σκοπεύουν να ρίξουν λάσπη στον ανεμιστήρα. Όσο για το όργιο προσλήψεων, ναι, να πολεμηθεί η ανεργία, όμως, εδώ είχαμε σε ένα βαθμό και τη δημιουργία εκλογικής πελατείας με δημόσιο χρήμα. Το ότι προτιμώ την αντιπαράθεση λέγοντας πως ζητώ για την πόλη μου κάτι καλύτερο από το υπάρχον, δεν θέλω να μου το χρεώνεις σαν συνενοχή.
Γιώργος Θ. Τσιρίδης
17-02-2019 01:53:41
Οι μελέτες που έγιναν από το 1991 είναι πολλές. Εκείνες όμως που καλύπτουν τις απαιτήσεις μιας αστικής ανάπλασης με βάση τον Ν,1337 και την τροποποίησή του Ν.2540 είναι τρεις:
1. Προκαταρκτική μελέτη ανάπλασης, (του 1992), από την διαδημοτική Αναπτυξιακή Δήμων Πειραιά
2.- Μελέτη βιωσιμότητας ... [Πλήρες σχόλιο]
Οι μελέτες που έγιναν από το 1991 είναι πολλές. Εκείνες όμως που καλύπτουν τις απαιτήσεις μιας αστικής ανάπλασης με βάση τον Ν,1337 και την τροποποίησή του Ν.2540 είναι τρεις:
1. Προκαταρκτική μελέτη ανάπλασης, (του 1992), από την διαδημοτική Αναπτυξιακή Δήμων Πειραιά
2.- Μελέτη βιωσιμότητας (με διάλογο Ιδιωτών, Ιδιοκτητών, Δημοσίου με συντεταγμένο τρόπο) από τον ΟΡΣΑ, (του 2001)
3.- Μελέτη Πολεοδομική Α' φάση (για τροποποίηση ΓΠΣ), από τον δήμο Δραπετσώνας (το 2004-08)

ΣΗΜ.: Έχουν γίνει κι άλλες μελέτες (από την Εθνική Τράπεζα, την Νομαρχία, την Μπλού Σερκλ κτλ.) αλλά μετρούν για τον νόμο μόνο οι παραπάνω τρεις.

Μετά από αυτά, η αστική ανάπλαση θα έπρεπε να προχωρήσει. Έπρεπε να γίνει η πολεοδόμηση της περιοχής και η ένταξή της στο Σχέδιο Πόλης. Αν γινόταν αυτό (από το 2009 ως το 2012) δεν θα υπήρχε ούτε η Όιλ Ουάν στην περοχή μας. Κακώς καθυστέρησε η εφαρμογή της τροποποίησης του ΓΠΣ, αλλά, δεν απορρίφθηκε. Μπορούσε ανά,πάσα στιγμή να εφαρμοστεί.

Ωστόσο το 2015 η νέα διοίκηση έκανε ένα έγκλημα. Από ασυγχώρητη άγνοια και εξ αιτίας των ακραίων θέσεών της και της απόρριψης κάθε ιδέας που δεν εκπορεύεται από αυτήν, απέρριψε οριστικά όλα όσα είχαν γίνει επί δυο δεκαετίες από όλες τις δημοτικές αρχές σε Δραπετσώνα και Κερατσίνι. Κι αφού τα απέρριψε δεν τα εφάρμοσε. Κι ούτε σκοπεύει να τα εφαρμόσει ποτέ αν συνεχίσει να διοικεί.
Η σημερινή διοίκηση έκανε (με την βοήθει;α της Περιφέρειας) μια "αρχιτεκτονική μελέτη ιδεών" (φέξε μου και γλίστρησα) και πήγε έτσι πίσω κι από την μελέτη της ΑΝΔΗΠ του 1992. Θεωρητικά, αν επανεκλεγεί και εφαρμόσει τις ιδέες της θα πρέπει να ξανακάνει προκαταρκτική μελέτη ανάπλασης και ... βλέπουμε.
Όλος αυτός ο χειρισμός, δεν φαίνεται ούτε για καλός ούτε για κακός εκ πρώτης όψεως. Το διακύβευμα δεν είναι φανερό. Καλύπτεται πίσω από το πέπλο της ανάδειξης της παραλίας η οποία είναι έτσι κι αλλιώς έξω από την πολεοδόμηση της αστικής ανάπλασης. Καλή η παραλία, καλές κι οι συναυλίες, το σημαντικό όμως είναι η ανάπλαση.

Η μακροπρόθεσμη ζημιά, αν συνεχίσει αυτή η δημοτική αρχή, μπορεί να είναι πολύ μεγάλη, Θα πρόκειται για μιαν οπισθοδρόμηση που θάβει τις προοπτικές της περιοχής μας.
Ο κόσμος υπνωτίστηκε από την λάμψη των τσάμπα συναυλιών σε μια παραλία στην οποία δεν είχε ποτέ άλλοτε πρόσβαση. Όταν θα καταλάβει τι πραγματικά χάνει από την εγκατάλειψη του σχεδίου ανάπλασης θα είναι αργά. Γι αυτό πρέπει να δράσουμε. Αφυπνιστικά και μεθοδευμένα. Ο κόσμος πρέπει να καταλάβει ποιος είναι ο πραγματικός κίνδυνος, ο εφησυχασμός.
Για να ολοκληρώσω, πρέπει να πως ότι το μοντέλο της πολεοδομικής και οικονομικής ανασυγκρότησης που δουλεύτηκε στη Δραπετσώνα τα τελευταία είκοσι χρόνια, πρέπει να εφαρμοστεί και στο Κερατσίνι. Η ΝΑΦΘΑ, η ΔΕΗ, οι Μύλοι, η ΕΥΔΑΠ, πρέπει να μελετηθούν από την πλευρά της αστικής ανάπτυξης όπως έγινε με τη Δραπετσώνα. Μόνο τότε η περιοχή μας θα μπει στο προσκήνιο σαν επισπεύδων και όχι σαν επαίτης όπως είναι σήμερα.
Ιγνατιάδης Λάκης
06-02-2019 09:08:15
Η απάντηση του δήμαρχου στην ερώτηση για την απλή αναλογική μας έβαλε στον κόπο να την αποσυναρμολογήσουμε.
Έχουμε λοιπόν και λέμε:
α) Με κριτήριο την ισοτιμία της ψήφου των δημοτών θεωρεί ο δήμαρχος δίκαιο σύστημα την απλή αναλογική. Όχι το πιο δίκαιο.
β) Όμως έπρεπε ... [Πλήρες σχόλιο]
Η απάντηση του δήμαρχου στην ερώτηση για την απλή αναλογική μας έβαλε στον κόπο να την αποσυναρμολογήσουμε.
Έχουμε λοιπόν και λέμε:
α) Με κριτήριο την ισοτιμία της ψήφου των δημοτών θεωρεί ο δήμαρχος δίκαιο σύστημα την απλή αναλογική. Όχι το πιο δίκαιο.
β) Όμως έπρεπε πρώτα να ψηφιστούν κάποιες θεσμικές αλλαγές (ποιες;) και μετά να ψηφιστεί η απλή αναλογική για να κουμπώσει με το σύστημα διακυβέρνησης των δήμων, υποστηρίζει ο δήμαρχος. Πράμα που κατά τη γνώμη του σημαίνει ότι θα δημιουργηθούν προβλήματα (ποια;)
γ) Κάποια από τα προβλήματα θα έχουν να κάνουν με την λήψη των αποφάσεων, την διακυβέρνηση των δήμων στην περίπτωση που κανένας συνδυασμός δεν ξεπεράσει το 50% από τον α' γύρο.
δ) Λέει ο δήμαρχος στο τέλος πως τα 9 στα 10 προβλήματα αφορούν καθημερινά προβλήματα. Εκεί που κατά τη γνώμη του μπορεί να υπάρξει πρόβλημα είναι στην ψήφιση κάθε χρόνο του τεχνικού προγράμματος και του προϋπολογισμού. Αλλά θα αντιμετωπιστεί. Μόνο που αποφεύγει να μας πει το κύριο, δηλαδή το πως, μιας και δεν υπάρχουν πολλοί τρόποι.
ε) Από όσα έχουν πέσει στην αντίληψή μας, παγκοσμίως έχουν εφαρμοστεί διάφορες παραλλαγές δύο κύριων δρόμων. Ο πιο συνηθισμένος τρόπος είναι μετά τις εκλογές ο πρώτος συνδυασμός να παίρνει την πρωτοβουλία και να προσκαλεί για συζητήσεις όσους συνδυασμούς θεωρεί ότι τα προγράμματά τους έχουν κοινά σημεία με το δικό του. Οι συζητήσεις έχουν ως αντικείμενο τη δημιουργία ενός κοινού προγράμματος που θα αποφασίσουν να εφαρμόσουν στη διάρκεια της θητείας τους καθώς και ποιοι θα είναι εκείνοι που ως πολιτικοί προϊστάμενοι των υπηρεσιών του δήμου θα τους ανατεθεί η ευθύνη να το εφαρμόσουν.
Ο δεύτερος δρόμος είναι να φτιάξει ο πρώτος συνδυασμός μία κυβέρνηση ας πούμε και να κατεβάζει ως δημ.αρχή κάθε φορά στο Δημ.Συμβούλιο που δεν θα έχει την πλειοψηφία, τις προτάσεις της. Και βασικά το πρόβλημα σύμφωνα με το δήμαρχο θα εμφανίζεται μόνο όταν είναι να ψηφιστεί το τεχνικό πρόγραμμα και ο προϋπολογισμός. Σε τι θα ελπίζει όποιος επιλέγει αυτόν τον δρόμο; Να περνάει η δικιά του πρόταση, οπότε έχει καλώς. Αν όχι, τότε ευχής έργον θα είναι να αποδίδουν καρπούς οι τυχόν προσπάθειες που θα κάνει για σύνθεση απόψεων σε κάθε θέμα ξεχωριστά. Κι ο θεός βοηθός.
στ) Πάντως το κύριο διακύβευμα όλων των εκλογών, θέλουμε δεν θέλουμε, είναι η εξουσία. Ποιοι θα κερδίσουν την εξουσία ώστε να την χρησιμοποιήσουν υποτίθεται για το καλό της κοινωνίας σύμφωνα με τα δικά τους κριτήρια και το πρόγραμμά τους. Άρα, σύμφωνα με την λογική της απλής αναλογικής και εφ'όσον κάποιος συνδυασμός δεν πλειοψηφίσει, το δίκαιο της απλής είναι να πάρουν το κομμάτι της εξουσίας που τους αναλογεί όλοι εκείνοι που με συνθέσεις απόψεων και συμφωνίας στα πρόσωπα θα σχηματίσουν πλειοψηφία στο Δ.Σ. Κατά τη γνώμη μας οι άλλες προτάσεις διακυβέρνησης των δήμων αχρηστεύουν στην πράξη την απλή και φανερώνουν μια δυσανεξία αυτών που τις ασπάζονται να συνεργαστούν με άλλους, όσο κοντά κι αν βρίσκονται αυτοί.
Στη δυσανεξία αυτή άλλοι λένε μπράβο κι άλλοι βγάζουν σπυράκια. Όπως σε όλα τα θέματα έτσι κι εδώ υπάρχουν κι εκείνοι που δεν θεωρούν το θέμα αυτό σοβαρό ζήτημα.
ζ) Αν δεν προκύψει διοίκηση συνεργασίας τότε οι υπεύθυνοι αφαιρούν από την απλή αναλογική το δίκαιο που έχει. Αυτό πιστεύω.
ΧΡΟΝΑΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ
02-02-2019 21:42:54
Η απλή αναλογική θα αλλάξει την σύνθεση του Δημοτικού Συμβουλίου.Αν υπάρχει παραταξιακή πόλωση τίποτε δεν θα λειτουργήσει αν δεν υπαρχει σύνθεση των παραταξιακών προγραμμάτων,για να δημιουργηθούν πλεοψηφίες στην βάση κοινών προταγμάτων με κριτήριο το συμφέρον των κατοίκων
[Πλήρες σχόλιο]
Η απλή αναλογική θα αλλάξει την σύνθεση του Δημοτικού Συμβουλίου.Αν υπάρχει παραταξιακή πόλωση τίποτε δεν θα λειτουργήσει αν δεν υπαρχει σύνθεση των παραταξιακών προγραμμάτων,για να δημιουργηθούν πλεοψηφίες στην βάση κοινών προταγμάτων με κριτήριο το συμφέρον των κατοίκων
Χωρίς παραταξιακές συνέργειες το μέλλον των δήμο-
τικών αναγκών θα είναι στο εκκρεμές θα χάνονται πόροι.
Μάγδα Βασιλειάδου
02-02-2019 08:14:58
Τελευταία έχω παρατηρήσει πως ξύπνησε από τον λήθαργο ο 'Άλλος Δρόμος". Για όσους το έχουν ξεχάσει να υπενθυμίσω ότι ο "Άλλος Δρόμος" είναι η δημοτική κίνηση που έχει ως επικεφαλής τον δήμαρχο Χρ.Βρεττάκο. Η δουλειά που ανατέθηκε στον Άλλος Δρόμος είναι να κοινοποιεί τις αποφάσεις ... [Πλήρες σχόλιο]
Τελευταία έχω παρατηρήσει πως ξύπνησε από τον λήθαργο ο 'Άλλος Δρόμος". Για όσους το έχουν ξεχάσει να υπενθυμίσω ότι ο "Άλλος Δρόμος" είναι η δημοτική κίνηση που έχει ως επικεφαλής τον δήμαρχο Χρ.Βρεττάκο. Η δουλειά που ανατέθηκε στον Άλλος Δρόμος είναι να κοινοποιεί τις αποφάσεις της Δημ.Αρχής, είτε αυτή αφορά στα έργα και τις ημέρες της είτε στον επαναπροσδιορισμό του αυτοδιοικητικού της στίγματος με πολιτικούς όρους που φτάνει μέχρι και τις αντιπαραθέσεις με τις δημοτικές κινήσεις που θα πάρουν μέρος στις εκλογές. Στην ουσία ο Άλλος Δρόμος επιλέχτηκε να είναι ένα όχημα κι όχι ο οδηγός. Αλλά αυτά δεν συνιστά μία υποβάθμιση του ρόλου του και των διαδικασιών που τον συγκροτούν ως αυτοπροσδιοριζόμενη κίνηση πολιτών;
ιορδάνης Μαυρουδής
04-12-2018 16:53:19
Χέστηκε η φοράδα στ αλώνι
Χέστηκε η φοράδα στ αλώνι
Ε. Κ.
01-12-2018 09:48:18
Κρίμα γιατί χάνεται μία έμπειρη φωνή απαραίτητη στον Δήμο μας.
Κρίμα γιατί χάνεται μία έμπειρη φωνή απαραίτητη στον Δήμο μας.
Γιώργος Θ. Τσιρίδης
08-10-2018 21:42:57
Η ερώτηση Μανώλη είναι αν συμφωνώ ή όχι με την ανάλυσή σου; Δεν διαφωνώ σε γενικές γραμμές πως κάπως έτσι κινούνται τα πράγματα. Έχω να πω όμως κάποια πράγματα.

Οι δήμοι είναι μικρές τοπικές ολιγαρχίες (αφού εκλέγονται). Σε πολλά ζητήματα λειτουργούν ακόμα και ανασχετικά ... [Πλήρες σχόλιο]
Η ερώτηση Μανώλη είναι αν συμφωνώ ή όχι με την ανάλυσή σου; Δεν διαφωνώ σε γενικές γραμμές πως κάπως έτσι κινούνται τα πράγματα. Έχω να πω όμως κάποια πράγματα.

Οι δήμοι είναι μικρές τοπικές ολιγαρχίες (αφού εκλέγονται). Σε πολλά ζητήματα λειτουργούν ακόμα και ανασχετικά με κριτήριο την εξυπηρέτηση του πολίτη. Αυτό συμβαίνει κυρίως λόγω του νομικού πλαισίου που γίνεται εξουθενωτικό προκειμένου να ελέγχει η κεντρική εξουσία κάθε φορά τους δήμους. Θα έπρεπε να υπάρχει άλλη αρχιτεκτονική για τους δήμους και να είναι πολύ διαφορετικός ο ρόλος τους.

Είμαι υπέρ των μικρότερων αυτοδιοικητικών μονάδων με πολιτικές κυρίως αρμοδιότητες κι όχι απλά τερματικά της κεντρικής διοίκησης. Φυσικά θα χρειαζόταν άλλο εκλογικό σύστημα (κλήρωση), άλλο δικαιϊκό σύστημα (με εκατοντάδες ενόρκους αντί για δικαστές) και άλλο τρόπο για να παίρνονται αποφάσεις (δημοψηφίσματα για το
παραμικρό).

Όλα αυτά μοιάζουν σήμερα ονειρικά ή ουτοπικά. Προχωράμε με την πραγματικότητα ως έχει και έχουμε σκοπό να την αλλάξουμε. Κριτήριο το συμφέρον του πολίτη, συμφέρον όχι μίζερο αλλά με την ευρεία έννοια.
Μανόλης Γλαμπεδάκης
08-10-2018 12:39:13
Δεν έχω καμιά αμφιβολία για τις καλές προθέσεις του καλού μας φίλου Γιώργου Τσιρίδη. Ούτε, πολύ περισσότερο, για την τεράστια εμπειρία του στα δημοτικά ζητήματα.
Γι’ αυτό κρίνω ότι η ανακοίνωση της συμμετοχής του στις επερχόμενες δημοτικές εκλογές με την πιο πάνω διακήρυξη, ... [Πλήρες σχόλιο]
Δεν έχω καμιά αμφιβολία για τις καλές προθέσεις του καλού μας φίλου Γιώργου Τσιρίδη. Ούτε, πολύ περισσότερο, για την τεράστια εμπειρία του στα δημοτικά ζητήματα.
Γι’ αυτό κρίνω ότι η ανακοίνωση της συμμετοχής του στις επερχόμενες δημοτικές εκλογές με την πιο πάνω διακήρυξη, είναι μια καλή ευκαιρία αναστοχασμού μέσα στο φιλικό περιβάλλον της σταγόνας, για το «τι δήμαρχο θέλουμε» κι όχι για το «τι δήμο θέλουμε».
Μια που η απάντηση στο πρώτο ερώτημα καθορίζει το δεύτερο.
Περιληπτικά θα έλεγα η αυτοδιοίκηση ως «το κύτταρο της Δημοκρατίας» κανονίζεται από τον πιο αντιδημοκρατικό νόμο της πολιτείας μας. Ο δήμαρχος είναι ο άρχοντας της πόλης με μια έννοια περισσότερο μεσαιωνική παρά σημερινή. Έχει όλη την βεβαιότητα και συχνά δυνατότητα να κάνει ό,τι γουστάρει, αλλά υπάρχουν κάποιοι νόμοι που τον περιορίζουν. Κι όταν ατρόμητα τους παρακάμπτει, συνήθως έρχονται κάποιες τροπολογίες που τον απαλλάσσουν εκτός βέβαια τις κραυγαλέες περιπτώσεις πχ Παπαγεωργόπουλος.
Εθιμικά και χονδρικά υπάρχουν 3 ομάδες, η ολιγομελής ηγετική περί τον δήμαρχο, η παραταξιακή πλειοψηφία που ακολουθεί και υπακούει στον δήμαρχο και η αντιπολίτευση που λόγω της αδιαφάνειας συνήθως γκρινιάζει.
Τι σκέφτεται και τι έχει να μας πει γι αυτό ο Γιώργος Τσιρίδης;

.