<?xml version="1.0" encoding="utf-8"?>
<rss version="2.0" xmlns:dc="http://purl.org/dc/elements/1.1/" xmlns:atom="http://www.w3.org/2005/Atom">
	<channel>
		<title>Οι εθνικές εκλογές, η δημ.αρχή Κερατσινίου Δραπετσώνας και η μελισσανιδίλα</title>
		<description>Συζήτηση Οι εθνικές εκλογές, η δημ.αρχή Κερατσινίου Δραπετσώνας και η μελισσανιδίλα</description>
		<link>https://www.stagona4u.gr/index.php/component/k2/item/8015-the-national-elections-the-keratiniou-drapetsonas-and-the-melissanidila</link>
		<lastBuildDate>Sat, 02 May 2026 15:22:58 +0300</lastBuildDate>
		<generator>JComments</generator>
		<atom:link href="https://www.stagona4u.gr/index.php/component/jcomments/feed/com_k2/8015" rel="self" type="application/rss+xml" />
		<item>
			<title>Τσιρίδης Γεώργιος έγραψε:</title>
			<link>https://www.stagona4u.gr/index.php/component/k2/item/8015-the-national-elections-the-keratiniou-drapetsonas-and-the-melissanidila#comment-1579</link>
			<description><![CDATA[.Σημείο Α: Λες αγαπητέ φίλε: «ο επικεφαλής μιας Δημοτικής παράταξης και μέλος του νέου Δ.Σ. που εκλέχθηκε απαντά έτσι χωρίς καμία διάθεση για κοινό αγώνα κατά του Μελισσανίδη μόνο και μόνο επειδή πριν ένα μήνα ο λαός αποφάσισε και πάλι Βρεττάκο.» .............................. .......... Σημείο Β. Σδώ λες: «Καλώς ή κακώς κινητοποιήσεις έχουν γίνει μόνο από τον Βρεττάκο και τον Άλλο Δρόμο (τουλάχιστον εγώ δεν έχω αντιληφθεί από άλλους) .» Τα δυο παραπάνω αποσπάσματα από το κείμενό σου αγαπητέ φ'ιλε κ. Γιώργο Τσοχαντζή δείχνουν πως σού διαφεύγουν πολλά, ακόμη και πασίγνωστες πληροφορίες. Για το Α: Από πού έβγαλες το συμπέρασμα ότι δεν θα μετέχω σε Επιτροπή Ανάπλασης; Μετείχα σε όλες όσες έγιναν (και ήταν πολλές) ενεργά από την δεκαετία του '90. Πρότεινα και με επιμονή πέτυχα να γίνει Επιτροπή επί Τζανή (αυτή άνοιξε τον χώρο κι απέδωσε την παραλία στον κόσμο). Να θυμίσω ότι εκείνη η επέμβαση το 2012 έγινε όχι με κυβερνητική ρύθμιση -όπως έγινε με την πώληση της Κοσκο το 2016- αλλά με τσαμπουκά. Θα επαναλάβω την πρόταση και τον Σεπτέμβρη. Δεν θέλω να φανώ προκατειλημμένος αλλά αυτή τη φορά δεν είμαι πολύ αισιόδοξος. Για το Β: Δεν θα γνωρίζεις φυσικά τη δράση και τις κινητοποιήσεις του μόνου συλλογικού οργάνου που πάλεψε τα τελευταία χρόνια κατά της Οϊλ Ουάν, του Τερψηχώρου. Μετά τα παραπάνω, δεν μού φαίνεται καθόλου παράξενο να ψήφισες κι εσύ Βρεττάκο, όπως οι μισοί περίπου συμπολίτες μας. Ο Λάκης -για τον οποίο έγραψα ότι ουδέν λάθος αναγνωρίζεται μετά την απομάκρυνση εκ του ταμείου- όλα αυτά τα γνωρίζει άριστα.]]></description>
			<dc:creator>Τσιρίδης Γεώργιος</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 26 Jun 2019 00:27:29 +0300</pubDate>
			<guid>https://www.stagona4u.gr/index.php/component/k2/item/8015-the-national-elections-the-keratiniou-drapetsonas-and-the-melissanidila#comment-1579</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Ιγνατιάδης Λάκης έγραψε:</title>
			<link>https://www.stagona4u.gr/index.php/component/k2/item/8015-the-national-elections-the-keratiniou-drapetsonas-and-the-melissanidila#comment-1578</link>
			<description><![CDATA[Συμφωνώ κ.Τζοχαντζή πως σπανίως προκύπτει ενότητα στην χώρα μας ακόμα κι όταν το πρόβλημα είναι σοβαρό. Για να αλλάξει αυτό το δεδομένο, η πρόταση της συνεργασίας και της ενότητας στο συγκεκριμένο πρόβλημα της πόλης μας θα πρέπει να υποστηριχτεί από όλους όσους εκτιμούν ότι μπορεί να βοηθήσει στο να λύσουμε αυτό το πρόβλημα. Από εκεί και πέρα την ευθύνη θα την έχει κατά κύριο λόγο η δημ.αρχή. Μόνο που για να την προχωρήσει θέλει πολύ δουλειά και προπάντων ανθρώπους που πιστεύουν σ'αυτήν. Ανθρώπους δηλαδή που βάζουν το συμφέρον των δημοτών πάνω από τον εαυτό τους και την παράταξή τους. Εννοείται ότι για να προκύψει μια τέτοια συμφωνία όλοι όσοι κρίνουν ότι η ιδέα αυτή είναι καλή, θα πρέπει να είναι έτοιμοι να βάλουν νερό στο κρασί τους.]]></description>
			<dc:creator>Ιγνατιάδης Λάκης</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 25 Jun 2019 19:53:06 +0300</pubDate>
			<guid>https://www.stagona4u.gr/index.php/component/k2/item/8015-the-national-elections-the-keratiniou-drapetsonas-and-the-melissanidila#comment-1578</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Τσοχαντζής Γιώργος έγραψε:</title>
			<link>https://www.stagona4u.gr/index.php/component/k2/item/8015-the-national-elections-the-keratiniou-drapetsonas-and-the-melissanidila#comment-1577</link>
			<description><![CDATA[[quote name="Τσοχαντζής Γιώργος"]Συμφωνώ ότι πρέπει όλες οι Δημοτικές Παρατάξεις αλλά και οι φορείς μαζί και ενωμένοι να δώσουν τον αγώνα να φύγουν οι ρυπογόνες εγκαταστάσεις από την περιοχή μας! Το πρόβλημα κύριε Ιγνατιάδη δεν είναι η Δημοτική αρχή αλλά πως θα πείσεις τους άλλους να είναι μαζί σου σε αυτό! Όταν στο παραπάνω σχόλιο ο ίδιος ο επικεφαλής μιας Δημοτικής παράταξης και μέλος του νέου Δ.Σ. που εκλέχθηκε απαντά έτσι χωρίς καμία διάθεση για κοινό αγώνα κατά του Μελισσανίδη μόνο και μόνο επειδή πριν ένα μήνα ο λαός αποφάσισε και πάλι Βρεττάκο. Όταν το ΚΚΕ αν και συμφωνεί ότι είναι δίκαιο να φύγουν τα καζάνια αν δεν διοργανώσει εκείνο τον αγώνα δεν σε ακολουθεί στους κατά τα άλλα δίκαιους αγώνες σου. Ο Διαλυνάκης μιλά σαν δικηγόρος μεγάλων συμφερόντων και όχι σαν κάτοικος αυτής της περιοχής και οι Καμπούρηδες βγάζουν άρθρα για ραδιενέργειες που ο Δημόκριτος ο ίδιος έχει απαντήσει ότι δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα στην ήπια ανάπλαση της περιοχής με επιφανειακές παρεμβάσεις της περιοχής και θέτει μόνο το ερώτημα της επανεξέτασης αν γίνουν εκσκαφές σε μεγάλο βάθος . Πράγμα που δεν έχει γίνει και ούτε θέλει αυτή η Δημοτική αρχή να κάνει. Πως λοιπόν θα ενωθούμε για να διώξουμε αυτή την "Μελισσανίδα";; Το πρόβλημα λοιπόν είναι ότι ενώ όλοι βλέπουμε ότι είναι δίκαιο να φύγουν τα καζάνια από εδώ (όσοι δεν έχουμε βέβαια ιδιωτικά συμφέροντα) ο καθένας κάνει το παν να δείξει ότι μόνο αυτός είναι ο μόνος που ξέρει τον τρόπο. Εγώ λοιπόν έχω να πω πως θα είμαι παρόν σε όποια κινητοποίηση διοργανώσει κάποιος εναντίον των ρυπογόνων εγκαταστάσεων . Είτε τον λένε Διαλυνάκη, είτε Τσιρίδη , είτε Βρεττάκο. Καλώς ή κακώς κινητοποιήσεις έχουν γίνει μόνο από τον Βρεττάκο και τον Άλλο Δρόμο (τουλάχιστον εγώ δεν έχω αντιληφθεί από άλλους) . Θα ακολουθώ και θα συμμετέχω σε κάθε κινητοποίηση ενάντια στην "Μελισσανίδα" . Πρέπει επιτέλους σε αυτή την χώρα να ενωθούμε όλοι ενάντια σε ένα κοινό σκοπό και δεν πειράζει αν η κινητοποίηση δεν έγινε ύστερα από γραμμή του κόμματος ή την οργάνωσε η τωρινή Δημοτική παράταξη και εμείς να μην πάμε μόνο και μόνο επειδή ανήκουμε σε άλλη . Όπως επίσης δεν χρειάζεται να κάνουμε διαφορετικές συγκεντρώσεις για πράγματα που όλοι θέλουμε αλλά να κάνουμε όλοι μαζί κάτι και να είναι μεγαλειώδης. Αυτό είναι το δύσκολο κύριε Ιγνατιάδη να μάθουν να αγωνίζονται όλοι μαζί και όχι ένας ένας για τον ίδιο σκοπό!]]></description>
			<dc:creator>Τσοχαντζής Γιώργος</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 25 Jun 2019 16:55:38 +0300</pubDate>
			<guid>https://www.stagona4u.gr/index.php/component/k2/item/8015-the-national-elections-the-keratiniou-drapetsonas-and-the-melissanidila#comment-1577</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Τσοχαντζής Γιώργος έγραψε:</title>
			<link>https://www.stagona4u.gr/index.php/component/k2/item/8015-the-national-elections-the-keratiniou-drapetsonas-and-the-melissanidila#comment-1576</link>
			<description><![CDATA[Συμφωνώ ότι πρέπει όλες οι Δημοτικές Παρατάξεις αλλά και οι φορείς μαζί και ενωμένοι να δώσουν τον αγώνα να φύγουν οι ρυπογόνες εγκαταστάσεις από την περιοχή μας! Το πρόβλημα κύριε Ιγνατιάδη δεν είναι η Δημοτική αρχή αλλά πως θα πείσεις τους άλλους να είναι μαζί σου σε αυτό! Όταν στο παραπάνω σχόλιο ο ίδιος ο επικεφαλής μιας Δημοτικής παράταξης και μέλος του νέου Δ.Σ. που εκλέχθηκε απαντά έτσι χωρίς καμία διάθεση για κοινό αγώνα κατά του Μελισσανίδη μόνο και μόνο επειδή πριν ένα μήνα ο λαός αποφάσισε και πάλι Βρεττάκο. Όταν το ΚΚΕ αν και συμφωνεί ότι είναι δίκαιο να φύγουν τα καζάνια αν δεν διοργανώσει εκείνο τον αγώνα δεν σε ακολουθεί στους κατά τα άλλα δίκαιους αγώνες σου. Ο Διαλυνάκης μιλά σαν δικηγόρος μεγάλων συμφερόντων και όχι σαν κάτοικος αυτής της περιοχής και οι Καμπούρηδες βγάζουν άρθρα που για ραδιενέργειες που ο Δημόκριτος ο ίδιος έχει απαντήσει ότι δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα στην ήπια ανάπλαση της περιοχής με επιφανειακές παρεμβάσεις της περιοχής και θέτει μόνο το ερώτημα της επανεξέτασης αν γίνουν εκσκαφές σε μεγάλο βάθος . Πράγμα που δεν έχει γίνει και ούτε θέλει αυτή η Δημοτική αρχή να κάνει. Πως λοιπόν ενωμένοι θα διώξουμε αυτή την "Μελισσανίδα" . Το πρόβλημα λοιπόν είναι ότι ενώ όλοι βλέπουμε ότι είναι δίκαιο να φύγουν τα καζάνια από εδώ (όσοι δεν έχουμε να κάνουμε φυσικά με τα ιδιωτικά συμφέροντα αλλά μόνο με τα συμφέροντα του κοινού καλού) ο καθένας κάνει το παν να δείξει ότι μόνο αυτός είναι ο μόνος που ξέρει τον τρόπο. Εγώ λοιπόν έχω να πω πως θα είμαι παρόν σε όποια κινητοποίηση διοργανώσει κάποιος εναντίον των ρυπογόνων εγκαταστάσεων . Είτε τον λένε Διαλυνάκη, είτε Τσιρίδη , είτε Βρεττάκο. Καλώς ή κακώς κινητοποιήσεις έχουν γίνει μόνο από τον Βρεττάκο και τον Άλλο Δρόμο (τουλάχιστον εγώ δεν έχω αντιληφθεί από άλλους) . Θα ακολουθώ και θα συμμετέχω σε κάθε κινητοποίηση ενάντια στην "Μελισσανίδα" . Πρέπει επιτέλους σε αυτή την χώρα να ενωθούμε όλοι ενάντια σε ένα κοινό σκοπό και δεν πειράζει αν η κινητοποίηση δεν έγινε ύστερα από γραμμή του κόμματος ή την οργάνωσε η τωρινή Δημοτική παράταξη και εμείς να μην πάμε μόνο και μόνο επειδή ανήκουμε σε άλλη . Όπως επίσης δεν χρειάζεται να κάνουμε διαφορετικές συγκεντρώσεις για πράγματα που όλοι θέλουμε αλλά να κάνουμε όλοι μαζί και να είναι μεγαλειώδης. Αυτό είναι το δύσκολο κύριε Ιγνατιάδη να μάθουν να αγωνίζονται όλοι μαζί και όχι ένας ένας για τον ίδιο σκοπό!]]></description>
			<dc:creator>Τσοχαντζής Γιώργος</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 25 Jun 2019 16:46:17 +0300</pubDate>
			<guid>https://www.stagona4u.gr/index.php/component/k2/item/8015-the-national-elections-the-keratiniou-drapetsonas-and-the-melissanidila#comment-1576</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Γιώργος Θ. Τσιρίδης έγραψε:</title>
			<link>https://www.stagona4u.gr/index.php/component/k2/item/8015-the-national-elections-the-keratiniou-drapetsonas-and-the-melissanidila#comment-1575</link>
			<description><![CDATA[Όλα αυτά που γράφεις για ΕΠΙΤΡΟΠΗ ανάπλασης (ουσιαστικά) είναι σωστά και είναι η μόνη ελάχιστη εγγύηση ότι κάποια προσπάθεια μπορεί να γίνει και να ευδοκιμήσει. Με αυτό ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΜΕ ΑΥΤΟ το κριτήριο μπορούσες να τοποθετηθείς όταν είχες την ευκαιρία. Η ευκαιρία για να μιλήσει ο λαός Λάκη είναι ΜΙΑ ΜΟΝΟ ΦΟΡΑ κάθε 4 χρόνια στην λειψή δημοκρατία μας. Την είχες την ευκαιρία κι εσύ κι οι συμπολίτες μας πριν ένα μήνα περίπου. Κι αποφάσισες Βρεττάκο ή Λευκό. Θαυμάσια! Λυπάμαι που θα το πω: Μετά την απομάκρυνση εκ του ταμείου ουδέν λάθος αναγνωρίζεται. Να το ξαναπώ: ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΣΗ ΕΚ ΤΟΥ ΤΑΜΕΙΟΥ ΟΥΔΕΝ ΛΑΘΟΣ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΤΑΙ !!!]]></description>
			<dc:creator>Γιώργος Θ. Τσιρίδης</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 25 Jun 2019 11:36:36 +0300</pubDate>
			<guid>https://www.stagona4u.gr/index.php/component/k2/item/8015-the-national-elections-the-keratiniou-drapetsonas-and-the-melissanidila#comment-1575</guid>
		</item>
	</channel>
</rss>
